מזל מאזניים: הורוסקופ אפריל 2015


אם אתם מזל מאזניים, לפי תחזית אסטרולוגית חודשית יהיו לחצים במקום העבודה עד אמצע החודש לפחות. יש להיזהר במהלך חודש זה גם מכמה בעיות בריאות. מומלץ להימנע מהתחייבויות נוספות במחצית השנייה של החודש כדי שלא ישפיעו לא לטובה על מצבכם הבריאותי.

קריירה וכסף
הדברים חוזרים לקדמותם, גם בקריירה וזה יתבטא גם במישור הכספי, כך שאפשר לדבר על סכומים נוספים של כסף, הטבות, זכויות. על פי אסטרולוגיה חודשית יהיה שיפור ביחסים הקשורים לשיתופי פעולה ועבודת צוות של מזל מאזניים. לכן, עדיף לנצל את התקופה הזו כדי לנסות מכיוון שיותר מאוחר הדברים העלולים להתקדם הרבה יותר איטי ממה שתכננתם. לחזק מערכות יחסים, שותפויות לעבוד כי הם יהיו תלויים רבים בחודשים הבאים, אשר עשוי להיות קשה ולא שנוי במחלוקת.

אהבה וזוגיות
זה נראה שמדובר על תקופה רגועה בחיי הזוגיות, אף על פי שיהיו כמה מחלוקת קטנות. אתם מודאגים לגבי נושאים די פרגמאטיים דברים כגון: כסף, רכישות וכו'. מזל מאזניים שותף לאחריות ועבודות בבית, תומכים אחד בשני ועוזרים אחד לשני. במקרה של מערכות יחסים קבועות, התשוקה המינית מתבטאת בכל הכוח. במקרה של מערכות יחסים חדשות יש תשוקה ורגשות מאוד אינטנסיביים, ובגלל זה התגובות עשויות להיות מופרזות והבעיות יכולות להיות חריפה או בתדירות גבוהה יותר.

בריאות
המלצת הורוסקופ חודשי היא להיות זהירים לגבי מצבכם הבריאותית. אל תהססו להתייעץ עם העזרה מקצועית בכל בעיה בריאות. לא להזניח את הבעיות ולהתייחס אליהם ברצינות. זאת תקופה מצוינת עבור ביצוע בדיקות שגרתיות כלליות או לחדש טיפול רפואי תחת הדרכתם של מומחים. יש לאמץ אורח חיים בריא, תזונה מגוונת ובריאה, להימנע הקיצוניות, מתח, לעשות פעילות גופנית, לנוח ולהירגע.

[google1]
[facebook_like_button]