מזל טלה: הורוסקופ מרץ 2015


לפי הורוסקופ חודשי מזל טלה ייהנה מחודש עם הרבה מזל והתקדמות. התקדמות בקריירה שלו תהיה אחרי אמצע החודש, עקב עבודה  מאומצת. ייתכן שאדם שמכהן בתפקיד מפתח יתמוך בכם. אתם שולטים בכל דבר אשר תעשו והסמכות שלכם מול אחרים רק הולכת ומתחזקת.

קריירה וכסף
אסטרולוגיה חודשית מבשרת על תקופה תוססת מבחינה פיננסית. זה נראה שאתם זוכים להשפעה חיובית של מרקורי, ונוס, והשמש. מזל טלה עסוק בצד החומרי של חייו ובגלל זה כל האנרגיה כולה שיש לו מרוכזת לכיוון הזה. הסיכויים הם לטובתכם ואפשר לדבר רווחים נעים מבחינה פיננסית, עם זאת, אתם תהיה חשופים לסיכוים. מזל טלה חייב לפעול בזהירות כדי להשיג התקדמות, להגיע להישגים ולסיפוק באמצעות העבודה אשר הוא עושה.

אהבה וזוגיות
לאחר תקופה ממושכת שבה נהיתם מהנוכחות החיובית של יופיטר, זה נראה שהתשוקה להרפתקאות הולכת וגוברת. כמו כן, מאדים עוזב, לאחר תקופה של שמונה חודשים שבהם הוא שיבש את הדברים במישור הסנטימנטאלי. לכן, המתח מצטמצם, ואתם תגיעו לכמה הישגים רגשניים לקראת סוף החודש, בזכות נוכחותו של ונוס. החודש הזה הוא חודש של אהבה, הרמוניה, שיתוף פעולה חיובית בתוך הזוגיות. יהיו חיבורים חדשים, ואלו אלה אשר עדיין בתוך מערכת יחסים יצליחו להצית מחדש את להבת האהבה.

בריאות
אתם בכושר מקסימאלי ומרגישים טוב מאוד מבחינה פיזית. לפי תחזית אסטרולוגית חודשית יש לכם אנרגיה ואתם מרגישים נהדר גם מבחינה נפשית. אין לכם סיבות לדאוג לגבי מצבכם הבריאותית. עם זאת, עדיף להיות זהירים וכדי למנוע חריגות. תקופה זו נראה אידיאלי עבור פעילויות כגון ריקוד, הספורט שאתם אוהבים, פעילות גופנית באופן כללי.

[google1]
[facebook_like_button]