מזל טלה: הורוסקופ חודש מאי 2015


החיים של מזל טלה חוזרים להיות דינאמיים בחודש זה. אתם תהיו רגועים יותר ויהיה לכם הרבה מה לומר. למרבה הצער, לא תוכלו עדיין להתרכז במשהו רציני.

קריירה וכסף
בעבודה, הדברים נראים די יציבים ועל פי הורוסקופ חודשי לא יהיו שינויים גדולים או סוערים. הקשר של בני מזל טלה עם עמיתים בעבודה יהיה טוב. אתם משלימים אחד את השני ובכך תוכלו לעשות את העבודה. גם אם במשך הזמן היו אי הבנות עם חלק מהם אנו ממליצים שתשכחו מזה וללכת קדימה. הנוכחות של מאדים יסייע לכם להיות בטוחים מאוד ביכולות שלכם ולהיות ממוקדים במילוי המשימות. אם יש לכם עסק פרטי, תהיו מעורבים עד כמה שאפשר והתוצאות החיוביות יופיעו בקרוב. הכוכבים הם בהחלט לצדכם. אבל שימו לב איזה החלטות תקבלו לקראת סוף חודש מאי, כאשר השפעתו של כוכב פלוטו יכולה להיות מטעה.

אהבה וזוגיות
החודש תצטרכו להתמודד עם נושאים די רגישים. הטלאים לפי תחזית אסטרולוגית חודשית סביר להניח שיתקלו מצבים מלחיצים מאד. השפעה של כוכב הלכת נוגה מיטיבה תחסם על ידי השמש. לפיכך, בתחילת החודש, אתם תהיו רדיקלים הרבה יותר מהרגיל ועצבניים מעט יותר. באמצע החודש בני מזל טלה יהיו במצב לקבל החלטה עם השפעה לטווח ארוך. עליכם להחליט לבחור בין אובייקטיביות השכלי או לשמוע את קולו של הלב. לא משנה מה שתבחרו, לכו קדימה בלי חרטות. מדובר על ההחלטה להתחתן, להתגרש או לתת ליחסים עוד הזדמנות. החלטות קיצוניות יכולות לשנות את מהלך החיים לנצח. החלק השני של החודש יהיה הרבה יותר שקט ואנו ממליצים לכם להיות קרובים יותר לבני הזוג, לתמוך בהם בכל פעם שיידרש.

בריאות
מצבכם הפיזית והנפשית יהיו תחת ההשפעה של הכוכבים סטורן ומאדים. לפי אסטרולוגיה חודשית תהיה תנודה בין, רגעים טובים ורגעים בהם אתם תרגישו עייפים, לחוצים וחסרי מוטיבציה. ברגעים כאלה תקבלו עוזרה ממאדים . תהיו זהירים עד אמצע מאי כאשר רבים מכם יצטרכו להתמודד עם בעיות עיכול. לפי כך, זהירות כמה אתם אוכלים כדי לא להחמיר את הביעה.

[google1]
[facebook_like_button]