מזל טלה הורוסקופ חודשי פברואר 2016

בני מזל טלה יכולים להתקדם בעבודתם החודש, אבל יהיו בעיות משפחתיות. למרות המתחים, המצב הכללי הוא לא כל כך גרועה. לפי הורוסקופ חודשי עבור מזל טלה יכולות להתעורר דאגות קשורות לילדים ותהיו ביקורתיים עם אחרים. תהיו זהירים עם בני המשפחה מבוגרים.

 

 

 

קריירה וכסף
הקריירה ויחסים, על פי הורוסקופ חודשי מזל טלה, משתלבים בין אם מדובר על עבודת צוות או מחקר משותף יש ההשפעה של התחושות על הבחירות המקצועיות ואתם זקוקים בסוג של תמיכה מצד בני זוגכם. תקשורת עם אחרים משתפרת ולאחר תקופת למדי מעצבנת ומלאה אי הבנות. היקף העבודה רק יעלה ומעכשיו אתם צריכים לצפות למספר חודשים של מתח הנגרם על ידי מצבים דחופים, קריטיים, קונפליקטים, אירועים או תאונות בעבודה.

אהבה וזוגיות
חודש פברואר 2016 הוא מלא ברומנטיקה ואושר. לפי אסטרולוגיה חודשית זה נראה שנוכחותם של יופיטר והשמש מביאה אירועים משמעותיים במישור הסנטימנטאלי. בזכות שילוב זה, אתם נלהבים ביותר, מלאי תשוקה, צוהל, ומוכנים להרפתקה. כמו כן, יש לכם הרבה מזל. לקרת אמצע החודש מרקורי מופיע ומביא איתו חדשנות ואת עליצות. יופיטר יעזוב בקרוב, אבל מקומו נתפס על ידי כוכב האהבה, ונוס, מה שמביא חושניות.

בריאות
בחלק הראשון של  החודש אין לכם הרבה אנרגיה, אך תחזרו לעצמכם במהירות. אתם תהיו דינאמיים ותמיד בתנועה. הכניסה של יופיטר למזל טלה יגרום להתעוררות נפשית וגם פיזית. זה כמובן ישמח אתכם, כי הוא יישאר כאן במשך שנה.


מספר הצפיות בעמוד זה: 3,731
Rate this post