מזל טלה: הורוסקופ חודשי פברואר 2014

בעשרת הימים הראשונים של החודש, לפי הורוסקופ חודשי מזל טלה נמצא במצב רוח מדיטאטיבי ונוטה להתבוננות פנימית. מזל טלה מעוניין יותר מבעיות של אלה שלידו וייתכן שיעשה פשרות למענם. עם זאת, אל תנסו להיות מעורבים בסיפורים שלהם, אם לא מבקשים עזרה. בנוסף, תסמכו יותר על האינטואיציה, במיוחד אם אחדים נוטים לנצל את אדיבותכם.

קריירה וכסף
לפי תחזית אסטרולוגית חודשית ונוס חוזר למסלול הישר לבית הקריירה של מזל טלה וזה יכול להביא להקלה, הבהרה, חזרה למצב נורמאלי. התופעה תשתקף באופן חיובי במישור הכלכלי, על ידי סכום כסף שתקבלו בצורה של החזר כסף. עבודת צוות ושיתוף פעולה של מזל טלה מקבלים הם מספקים ורווחים יותר. זה יהיה טוב לנצל את התקופה הזו כדי לנסות לחזק את מעמדכם ואת התקציב, כי ב- 1 במרץ 2014, השליט של מזל טלה מאדים, יתחיל בנסיגה, ועד האמצע מאי 2014 הדברים עשויים לא להיות בדיוק לפי מה שתכננתם.


אהבה וזוגיות
בפברואר אתם יכולים לצפות תחייה מחודשת של החיים הסנטימנטאליים. כוכב הלכת ונוס, בעל הבית של בני הזוג טלה, לפי אסטרולוגיה חודשית יוצא מנסיגה ב- 31 בינואר 2014. אם בשבועות האחרונים היו במצבים יוצאי דופן, חסימות או עיכובים, בפברואר 2014 מתחילים להופיע ופתרונות והבחרות. החברים שלכם עשויים להיות מועילים עם טיפים, עם גישור או בכל דרך אחרת. השתתפות בחיים החברתיים או פעילויות קבוצתיות שונות, כל זה יכולים לתרום לזוגיות וליחסים טובים.
הרגשות או הנישואים של מזל טלה ייתכן שיהיו קשורים עם הקריירה או מעמד. במקרים מסוימים, אולי מדובר על הצלחה מקצועית של בני הזוג. בחלק האחרון של החודש עלולים, לפי הורוסקופ  להופיע כמה סימנים שמבשרים על סיבוכים עתידיים: מאדים נמצא בבית של בני הזוג טלה יהיה ברגרסיה.

בריאות
מרקורי, שליט בית הבריאות של הטלה הוא רטרוגארד בין 6 ל – 28 בפברואר 2014, וב – 1 במרץ, יתחיל השליט מאדים נסיגתו וזה לא ממש בדיחה. התקופה מתוחה והגוף מתוח גם. תשמרו על עצמכם! מומלץ להימנע מקיצוניות, לנוח ולעשות דברים המרחיקים את הסטרס.

[google1]
[facebook_like_button]



httpvh://www.youtube.com/watch?v=rf2ybrZkvAI