מזל טלה: הורוסקופ חודשי ספטמבר 2015

חודש ספטמבר 2015 על פי הורוסקופ חודשי נראה מלא דברים לא צפויים תחת ההשפעות של הכוכבים. החודש הזה הוא גם מאוד דינאמי בכל מה שקשור ליחסים. קודם כל שימו לב למערכת היחסים עם הילדים ותעשו מאמצים להבין אותם. עד אמצע החודש יש לכם הזדמנות לשנות סדר עדיפויות בצורה נכונה.

קריירה וכסף
ליקוי השמש בבית העבודה של מזל טלה וכוכב מרקורי שהוא השליט של בית העבודה שנמצא בנסיגה, הם שני האירועים המרכזיים בתחום הקריירה. מצב זה דורש זהירות רבה ופתרונות חילופין עבור בעיות בעבודה. בנוסף אסטרולוגיה חודשית ממליצה לבני מזל טלה להיות יעילים, דיפלומטים, לטפל במסמכים בזמן, להפגין רצינות וסבלנות. מבחינה פיננסית, הדברים נראים שחוזרים לשגרה, מפני שכוכב סטורן עוזב את הבית השמיני של הטלה, לאחר תקופה ארוכה של צמצום ושל סיבוכים כספיים.

אהבה וזוגיות
חודש ספטמבר 2015 נמצא תחת רגש של תשוקה, בזכות ההשפעה מן הצד של כוכב הלכת וונוס אשר חוזר למסלול הישיר. מצב זה מביא איתו אהבה, ארוטיקה ורגש לאחר תקופה קשה יותר מבחינת היחסים של מזל טלה. בסופו של דבר, הדברים נרגעים וחוזרים לרוטינה. החודש אתם תהיו בעמדה לקבל החלטות ולמצוא פתרונות מעשים. עם זאת, לאחר אמצע החודש, כוכב מרקורי מתחיל מחזור של נסיגה בדיוק בבית הזוגיות של טלה, מה שמביא קשיים צרות ותקשורת לא תקינה.

בריאות
מזל טלה חייב להיות ערני מספיק מבחינת המצב התקין של בריאותו, כי על פי תחזית אסטרולוגית חודשית לליקוי השמש תהיה השפעה. אז, להתייחס ברצינות לכל בעיה רפואית קלה ואם זה משהו רציני יותר להיבדק אצל רופא. תאמצו תזונה בריאה, כמו כן, תקדישו מספיק זמן למנוחה ולהירגע. תשומת לב המרבית חייבת להיות במחצית השנייה של החודש אשר יש בה נטייה למחלות ותאונות.

[google1]
[facebook_like_button]