מזל טלה הורוסקופ חודשי נובמבר 2016

מזל טלה הורוסקופ חודשי נובמבר 2016אם אתם מזל טלה, לפי תחזית אסטרולוגית חודשית יהיו לחצים במקום העבודה, עד אמצע החודש. רצוי להיזהר בחודש הזה גם מכמה בעיות בריאות. דבר נוסף הוא שיש להימנע מהתחייבויות כבדות במחצית השנייה של החודש ובשבועיים הראשונים של החודש הבא.

קריירה וכסף

על פי אסטרולוגיה חודשית מזל טלה יהיה מאד עמוס בגלל העבודה או בגלל שהוא צריך להתמודד עם מצבי משבר, מצבי חירום או מצבים אחרים המייצרים אקלים של עבודה אינטנסיבי ומתוח. אתם צריכים להיות מאד מאורגנים, שיהיה לכם סדר עדיפויות ברור, רוגע ודיפלומטיה. מבחינה הכספים, יכול להיות שבחלקו הראשון של החודש הכסף שלכם “יחליק” בין האצבעות בקלות רבה מדי. מזל טלה חייב קודם כל לשלם את חובותיו ולא לקנות כל מה שהעין יכולה לראות!

אהבה וזוגיות

עבור בני מזל זה החודש יהיה חודש מעניין, מלא צבע, רעד, אבל, באותו הזמן, הם ינסו להסדיר את העניינים על בסיס מוצק יותר או להניח את אבן הפינה של יוזמה משותפת שלה חשיבות רבה. השמש נמצאת בבית היחסים ויצטרף גם מרקורי. אתם עלולים לקבל חדשות או יהיו שינויים, אבל הם נועדו להסדיר, או ליתר דיוק להבהיר היבטים מסוימים שלמערכת היחסים.

בריאות

על פי הורוסקופ חודשי מזל טלה נמצא בחודש קריטי עבור בריאותו והוא חייב להיות זהיר כל הזמן בנושא זה עד כמעט סוף החודש.


מספר הצפיות בעמוד זה: 3,415
Rate this post



הורוסקופ תשע"ח
הורוסקופ תשע"ח

אסטרולוגיה שנתי תשע"ח קובע כי במישור הפוליטי צפויים לא מעט שינויים, כמובן שלא יהיו אלה שינויים הרי גורל אך מדובר בשינויים משמעותיים בהחלט לעומת ...