מזל טלה הורוסקופ חודשי נובמבר 2015

אם אתם מזל טלה, לפי הורוסקופ חודשי יהיו לחצים במקום העבודה, עד אמצע החודש. רצוי להיזהר בחודש הזה גם מכמה בעיות בריאות. דבר נוסף הוא שיש להימנע מהתחייבויות כבדות במחצית השנייה של החודש ובשבועיים הראשונים של החודש הבא.

קריירה וכסף
אתם תחת ההשפעה של משולש בין הכוכבים יופיטר – שבתאי אשר נוצר בין הבית הכסף והתעסוקה של מזל טלה מה שיוביל ליתרונות בזמן פעולה, עידוד ויציבות. בקיצור, מצפה חודש פרודוקטיבי למדי עבורכם. מצד שני, על פי תחזית אסטרולוגית חודשית אתם צריכים להיות זהירים איך אתם מנהלים את הכסף שהרווחתם, כי החודש הזה אינו תקופה הכי טובה עבור השקעות. גם כן לשים לב לקרנות, הלוואות, אינטראקציות עם הבנקים, רשויות המס או ביטוח.

אהבה וזוגיות
היחסים נראים יותר טוב החודש מאשר בחודשים הקודמים. האי הנוחות בבית נראה שתיעלם, גם אם יש עוד דברים שצריך לפתור, הם יכולים להיפתר לאט, בסבלנות וברוגע. צפויה להיות הצלחה או הגשמה נפשית, לפי אסטרולוגיה חודשית, כי שבתאי, שהוא השליט של בית הזוגיות של טלה, מקבל עזרה מיופיטר הנהדר. זה מעיד על התקדמות, שגשוג ורווחה, והכל מוקדש לזוגות הנישואים. יש גם חדשות טובות עבור אלה המחפשים אהבה: אהבתכם דופקת על הדלת.

בריאות
מרקורי, השליט, יוצא מההשפעה של שבתאי, איפה הוא מצא את עצמו בחודשיים האחרונים, כך שהמצב הבריאותי הכללי הוא עכשיו הרבה יותר טוב, הן מבחינה פיזית והן מבחינה נפשית. האופטימיות חוזרת ומצב הרוח הולך ומשתפר. אם יש לכם בעיה בריאותית, החודש הזה יכול להביא פתרונות לכך.

[google1]
[facebook_like_button]