מזל טלה: הורוסקופ חודשי נובמבר 2013

החודש מזל טלה יכול להתחיל פרויקטים חדשים אשר יהיו מוצלחים, בסופו של דבר. בני מזל טלה הם חזקים, יצירתיים, ופעילים ואפילו קצת מרדניים. הן התחום המקצועי והן התחום הפיננסי הם חזקים ופונים בכיוון הנכון. ברמה האישית, הטלאים מתעניינים בכל אלה אשר, בתורם, מתעניינים בהם. מופיע הצורך בשינוי וכל ההזדמנויות נראות מפתות.

קריירה וכסף
על פי הורוסקופ חודשי מזל טלה, שיתופי פעולה וחוזים הם בסדר היום במהלך כל החודש הזה. כל זה יכול להביא לסיפוק רב, אבל גם יכול לגרום להרבה מתח, במיוחד בשבוע הראשון של החודש, בגלל התחרות, יריבות או קונפליקטים. האסטרטגיה הטובה ביותר תהיה ליחד את הכוחות שלכם עם אנשים אחרים כדי להשיג את המטרות המשותפות. באמצע החודש, מרס נכנס לבית העבודה של מזל טלה ומכריז על תקופה של דינאמיות ויוזמה, שבה ניתן לעשות דברים חשובים. שום דבר לא יעמוד בדרככם כאשר אתם החלטתם על מטרה מסוימת. בחודש הזה נפתחת תקופה מעניינת מבחינה כלכלית: מרקורי יושב יותר מהרגיל בבית הקריירה והכסף של מזל טלה, ובמשך חודשיים יעשה תמרונים מסובכים, העלולים להיות מסוכנת עבור הכסף שלכם.

אהבה וזוגיות
השמש עוברת דרך בית הזוגיות של מזל טלה ומאירה אותו. הפתיחות הרגשית והרצון להיות אהובים, גדלים והזוגיות תעבור בעדיפות ראשונה. זה קורה בכל שנה בחודש הזה. מבחינת תחזית אסטרולוגית חודשית מזל טלה, בגלל שכוכב מאדים,שהוא השליט של מזל זה, ממוקם בבית של התשוקה והמיניות של מזל טלה, האינסטינקטים יעבדו חזק: הליבידו, והתשוקה יהיו עזים. בשבוע הראשון של החודש יהיה קצת אי שקט ודאגה כי ונוס, כוכב האהבה, בעלת הבית של בני הזוג מזל טלה, לא נמצא בזווית הכי טובה. אבל, בהמשך החודש ונוס נמצא ברגרסיה עד סוף החודש, דבר שמבטיח תקשורת בין בני הזוג ורומנטיקה. מבחינת אסטרולוגיה חודשית מזל טלה, המסקנה היא ברורה: החודש הזה יהיה דינאמי ועשיר באירועים.

בריאות
כשמביטים על הורוסקופ חודשי מזל טלה, בחלק הראשון של החודש, מבחינה בריאותית, אתם יכולים להיות שבעי רצון, אך בחלק השני של החודש, במיוחד בחלק האחרון שלו, המצב משתנה. הירידה במצב הכללי, קורה במיוחד בשל העומס ועורך החיים הלא מסודרים. ההמולה והעומס, צורכים יותר אנרגיות ממה שאתם מוכנים להודות. אז, לא לקחת סיכונים!

[google1]
[facebook_like_button]