מזל טלה הורוסקופ חודשי מרץ 2017

Post icon

בעשרת הימים הראשונים של החודש, לפי הורוסקופ חודשי אתם נמצאים במצב רוח לא כל כך טוב ונוטים להתבוננות פנימית. אתם מעוניים יותר לפתור בעיות של אחרים על ידי פשרות. עם זאת, אל תנסו להיות מעורבים בסיפורים שלהם, אם לא מבקשים עזרה.




קריירה וכסף

הרצון לעשות יותר ולקבל סמכות על פי הורוסקופ חודשי מניע אתכם למקסימום. האינטרס הכלכלי חזק אבל גם הצורך נראה הרבה יותר גדול. אתם נתונים לכל כך הרבה לחץ ומתוח ובגלל זה אתם נוטים להתפרץ בקלות. הרמוניה בדרך כלל אתם מנסים לבנות ולתחזק היא בסכנה ממש.

אהבה ומשפחה

ונוס נמצא בבית האהבה לפי תחזית אסטרולוגית חודשי וזה מבשר בדרך כלל על הצלחה ואושר בחיי האהבה. ונוס בבית האהבה מגביר את שמחת החיים ומביא נסיבות חיוביות. בתחום האהבה האווירה נינוחה, ללא דאגות או הגבלות. עם זאת, העובדה שוונוס נמצא ברגרסיה יכול להביא להפרעות. לפיכך, יכול להיות מוקד משיכה לאנשים מפוקפקים או לפגישות סתמיות.




המצב הבריאותי

מנקודת המבט של הבריאות לפי תחזית אסטרולוגית חודשית המצב די טוב. הכושר הגופני משתפר, הלחץ פוחת, מצב הרוח מצוין. יש לכם את האנרגיה ואת מצב הרוח בשביל לכייף. עם מזג האוויר כל כך נעים, אתם יכולים לצאת ולטייל, לעסוק בפעילויות פנאי שונות שיגרמו לכם הנאה.



מספר הצפיות בעמוד זה: 3,280
דירוג הגולשים: 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars Loading…

.