מזל טלה הורוסקופ חודשי מרץ 2016

חודש מרץ מביא עבור מזל טלה הרבה דברים חדשים חדשות ופעולה והשמש, מביאה הצלחה והכרה של היכולות האישיות., אתם נהנים גם מן הנוכחות של הכוכבים ונוס ומרקורי, אשר מביאים אנרגיה ותקשורת טובה.

 

 

 

קריירה וכסף
בתחום הקריירה והכסף התנהגות שלכם היא רציונאלית, תוך הסתמכות על יחסים פתוחים. אסטרולוגיה חודשית ממליצה לפני שאתם מתחילים לעבוד להכין אסטרטגיה ברורה, כך תוכלו להשיג את המטרות במהרה. עבור מזל טלה יהיו שותפויות חדשות, אבל כאילו הזמן יהיה האויב שלכם ובכך יהיו גם עיכובים ויריבויות. עם זאת, הסיכויים להצלחה הם מבטיחים. מבחינה כלכלית, אין לכם סיבה לדאוג. אתם עובדים הרבה, אבל היתרונות שווים את זה.

אהבה וזוגיות
החודש לפי הורוסקופ חודשי התשוקה תגיע לרמות גבוהות ומביאה תגובות שונות. אתם אוהבים לקחת יוזמה, לתקשר ולהבהיר את הדברים. כדי לעשות זאת, יש לנצל את ההשפעה החיובית של כוכבי הלכת מאדים וצדק המגברים את האינסטינקטים, התמודדות עם מצבים שונים ואת התעוזה. כדי להצליח בזוגיות מזל טלה צריך לשים לב גם לפרטים הקטנים. אם אתם לא נמצאים במערכת יחסים יש סיכוי גבוה לפגוש את הזוג, אך בשביל זה אתם צריכים להתרועע ולהשתתף בכל מיני אירועים.

בריאות
על פי תחזית אסטרולוגית חודשית המצב הבריאותי הוא פשוט מעולה. אתם עובדים קשה והמתח הולך וגדל וזאת הסיבה שיש לנסות לאמץ סגנון חיים מאוזן. למרות כל זה תמצאו את הזמן כדי לנוח ולאכול בריא. כמו כן, יש להימנע ממצבים מתוחים, אשר יכולים להשפיע באופן שלילי עליכם מבחינה רגשית. נסו לפעול באיפוק ולא באימפולסיביות.


מספר הצפיות בעמוד זה: 3,327
Rate this post