מזל טלה: הורוסקופ חודשי, מרץ 2014

מזל טלה יכול, על פי הורוסקופ חודשי לעשות רושם טוב, אך גם ירגיש צורך במנוחה. ייתכן שיהיה לו מזל ויזכה בהצלחה והדלתות יפתחו מבלי אפילו מאמץ הכי קטן. אל תהססו לחשוף את הרעיונות שלכם בתקופה הזו בפני אנשים עם ראש פתוח.

קריירה וכסף
זה נראה שהדברים הקשורים לקריירה, על פי אסטרולוגיה חודשית חוזרים למסלולם. כל אלה הסובבים את מזל טלה מעודדים אותו  והוא מאד פופולארי בתקופה הזאת. התומכים העיקריים הם החברים הקרובים. החודש פרויקטים משותפים הם המועדפים על ידי מזל טלה. עם כל זה עדיין יש אישור על כך שיהיו אי הסכמות וויכוחים מכל מני סוגים . לכן, המלצת הורוסקופ היא לשים לב לכל הפעולות, ולאופן ביצוען. לא נשללת גם העובדה שאתם עלולים להיות חשופים לכמה אירועים הפחות נעימים כמו בגידות והשמצות ללא הרף. מבחינה כלכלית, הדברים מסתדרים טוב מאוד, אבל על מזל טלה להיות זהיר במיוחד מול המוסדות הפיננסיים.


אהבה וזוגיות
תחזית אסטרולוגית חודשית מבשרת על תקופה מורכבת, מכיוון שמאדים מתחיל לסגת מבית היחסים של טלה בראשון במרץ  2014. יהיו הרבה התרחשויות בלתי רגילות ואירועים שקורים בחייכם אשר ייקחו אתכם לכיוונים לא צפויים. בנוסף תהיה לכם נטייה לחזור אל העבר. ייתכן שתחדשו מערכת יחסים מזמנים עברו או יעלו נושאים שלא היו ברורים מספיק באותו הזמן. המאפיינים של תקופה הזו נעים בין יריבות, קנאה, אהבה, שנאה. עכשיו תוכלו להבחין אם יש לכם מערכת יחסים יציבה.

בריאות
המצב הבריאותי הוא מעט טוב יותר מאשר בחודש הקודם, אבל עדיין לא הכל מושלם . על פי הורוסקופ אתם משפרים בהדרגה, אבל לא להגזים לעת עתה. הבעיה העיקרית היא המתח. הוא ימשיך להיות האויב שיש לפחד ממנו, כך שיהיה צורך להיזהר ולמנוע ככל הניתן ממצבים בלתי רצויים ולא נעימים. להיזהר ולהימנע מקיצוניות. עדיין יש סכנה של תאונות, מחלות, במיוחד במחצית השנייה של החודש.

[google1]
[facebook_like_button]



httpvh://www.youtube.com/watch?v=XauWM4GG2B4