מזל טלה הורוסקופ חודשי יוני 2016

רבים מאלה שהם בני מזל טלה יהיו מלאי התלהבות, פשוטו כמשמעו, בעיקר בתחום המקצועי, אך לא להגזים עם עומס העבודה, כי בקושי ניתן יהיה למצוא מספיק זמן להירגע. מומלץ להתחיל פרויקטים חדשים שעד עכשיו היססתם להתחיל בשל חוסר הביטחון.

 

 

 

קריירה וכסף
חודש יוני נראה שמיטיב עם התוכניות שעשיתם בקשר לקריירה שלכם. אסטרולוגיה חודשית מדברת על מיזמים, שיתופי פעולה, חוזים, עבודה קבוצתית. מזל טלה משתלב פשוט מצוין בקבוצה, פועל בקלות עם אחרים, דבר אשר לא מאפיין אותו בדרך כלל. אפילו, תצליחו להיות הזרז בתוך הקבוצות, וזה יביא רק לשמחה ולסיפוק. מבחינה כלכלית, אין לכם סיבה לדאוג. להפך, יהיו כמה הכנסות נוספות או רווחים אחרים. לקראת סוף החודש מאדים עוזב את בית הקריירה של מזל טלה, ובכך הוא מצליח להיפטר ומלחצים וסטרס.

אהבה וזוגיות
עבור מזל טלה תהיה תקופה של אהבה והרמוניה, בזכות המעבר של ונוס, כוכב אהבה לבית הזוגיות והנוכחות של מרקורי שליט בית הזוגיות. יש לכם את כל הסיכויים לאהבה, הרמוניה, רוך, רווחה בחיים של בני הזוג. אתם חושניים, רומנטיים, תקשורתיים. במיוחד המחצית הראשונה של יוני היא מאוד חיובית. יש לכם הזדמנות לבלות עם בני זוגכם ואם אתם לבד על פי הורוסקופ חודשי החודש תוכלו למצאו בני זוג. במחצית השנייה של החודש, הדברים נרגעים, ואתם תהיו יותר רציניים, קצת יותר דיסקרטיים.

בריאות
סוף, סוף, על פי תחזית אסטרולוגית חודשית אתם מצליחים להיפטר מהלחץ שהיה בתקופה האחרונה. הדברים טובים יותר בחודש,  אבל לא הכל מושלם. לקרת סוף החודש, מאדים, ניכנס לבית השתים עשרה שהוא בית די גרוע מבחינת מצב הבריאותי. יהיה יותר טוב יותר בהמשך, אבל תטפלו הכם, כי גופכם יכול לבגוד בהם. אתם לא באמת בכושר, אבל שווה להיות בטוחים שהדברים יסתדרו בסוף


מספר הצפיות בעמוד זה: 3,639
Rate this post