מזל טלה: הורוסקופ חודשי, יוני 2014


על פי הורוסקופ חודשי אפשרי שיהיו כמה בעיות עבור מזל טלה . קרוב משפחה יזדקק לעזרה או זה יהיה יותר ויותר קשה מנשוא או פשוט אתם לא מרוצים מהמצב הזה באופן כללי. אתם תהיו מוטרדים מזה ויהיה קושי להתמקד בכל מני דברים אחרים. יהיה עליכם למצוא פתרון לבעיה כדי שתצליחו לנקות את המחשבות.

קריירה וכסף
מבחינת קריירה, החודש הזה, לפי תחזית אסטרולוגית חודשית יהיה מועיל מאוד להתחיל שותפויות חדשות או שיתופי הפעולה. כל שותפויות יפעלו על בסיס חזק מאוד וצפויות להיות רווחיות. מזל טלה חייב לנתח בזהירות כל ההזדמנויות, לבחור את השותפים בקפידה ורוב הסיכויים הם להצליח. למי יש שעובד כשכיר מסתמנת תקופה פחות טובה בשבוע השני של חודש יוני. אתם תהיו תקועים מבחינה כספית ותצטרכו  להתמודד עם מצב מלחיץ מאוד. תיגשו לבעיה עם דיפלומטיה וסבלנות. יש להיזהר איזה סוג של מסמכים אתם חותמים. תקראו הכל בזהירות על מנת שלא יהיו הפתעות לא נעימות בהמשך.


אהבה וזוגיות
החלק הראשון של יוני 2014, מושפע על ידי הנוכחות של ונוס, בעל בית האהבה של הטלה, כלומר תחת סימן של חושניות רומנטי, ושל מניות. אתם תעניקו אהבה ותקבל את מה שאתם נותנים. אתם תשימו דגש גם על נוחות וביטחון אישי. הסוף החודש ימצא ימצאו אתכם במצב נפשי טוב, שמחים ונינוחים. גם עבור אלה שלבד אסטרולוגיה חודשית מבשרת חדשות טובות. בשבועיים הראשונים של חודש יוני זה אפשרי בחייכם מופיע לאדם שתתאהבו בו בטירוף.

בריאות
בחלקו הראשון של החודש אתם תהיו קצת יותר עצבניים וחסרי חיוניות. העצה שלנו היא לנסות להירגע, לנצל את הרגעים הפנויים ולצאת לטבע. יש לאכול יותר ירקות ופירות שיעניקו לכם יותר אנרגיה. בחלק השני של החודש אתם תהיו שמחים ורגועים יותר. תיזהרו, יש סיכון של פציעות או תאונות הנגרמות על ידי חוסר תשומת לב או פזיזות.

[google1]
[facebook_like_button]



httpvh://www.youtube.com/watch?v=2SQE_emY-mA