מזל טלה: הורוסקופ חודשי יולי 2015

אם אתם מזל טלה, לפי תחזית אסטרולוגית חודשית יהיה לחוץ במקום העבודה עד בערך אמצע החודש. הוא חייב להיזהר החודש גם מכמה בעיות בריאותיות. בנוסף הטלאים חייבים להימנע מהתחייבויות רבות מדי במחצית השנייה של החודש וגם בראשית החודש הבא.

קריירה וכסף
הכניסתו של מאדים לבית הכסף של מזל טלה יהיה אחד האירועים החשובים של החודש. על פי אסטרולוגיה חודשית זה יכול לקרות אחת לשנתיים, אבל עכשיו זה משהו מיוחד: במקום להישאר כאן 5 – 6 שבועות כמקובל, מאדים יישאר כ- 8 חודשים. מאדים אוהב פעולה והוא צפוי לחזק את הצד הפיננסי של הטלה. ידוע גם מצד שני שמאדים יכול להיות לא שקול, אימפולסיבי והחסרונות האלה עלולים להשפיע לא לטובה. לפי כך, קיימת סכנה של הפסדים כספיים. תחשבו היטב לפני החלטות חשובות ואל תתלבטו להתייעץ עם מומחים בתחום הפיננסי.

אהבה וזוגיות
מרקורי יכנס בתחילת החודש לבית היחסים. בחודשים האחרונים מזל טלה ספג אכזבות, בגידות, מחסומים וסיבוכים הקשורים לבני הזוג זוג או בזוגיות. לפי הורוסקופ חודשי השמש תשפיעה באופן חיובית על בני מזל זה ומעניקה להם קסם. אם אתם מחפשים אהבה, היא תגיע ואם יש לכם זוגיות מבוססת, היא תתחזק עוד יותר.

בריאות
ציר הבריאות של מזל טלה  מושפע מניגודים בין יופיטר, ונוס ופלוטו אשר יפעלו במשך כמה חודשים. ניגודים אלה יכלו לגרום לבעיות כמו חולשה מול כל מני דברים לא בריאים או בשל יחסי תלות. כמו כן, גם קונפליקטים ממושכים ייצרו מצבים של אי נוחות מבחינה פסיכולוגית אשר יכולים להשפיע על הגוף.

[google1]
[facebook_like_button]