מזל טלה: הורוסקופ חודשי, יולי 2014


מזל טלה ירגיש באמצע חודש יולי צורך להיות חופשי ובעיקר לעשות כיף. אתם לא תרצו לחשוב יותר מדי על הבעיות שבחייכם ובכך תצליחו פשוט ליהנות מהחיים.

קריירה וכסף
בחלקו הראשון של החודש, עבור מזל טלה הדברים הולכים חלק. יש לכם יוזמה, הזדמנויות וגם נוחות, בזכות נוכחותם של מרקורי וונוס. מדובר על תקופה רווחית עבורכם ושיתופי פעולה, מיזמים, משא ומתן עסקי ודיונים זורמים להפליא. לפי הורוסקופ חודשי אתם מעורבים בפעילויות שונות, יש לכם רעיונות מקוריים, מעורבים במאמצים שונים, מתחילים דברים חדשים. במחצית השנייה של החודש ההשפעה של השמש יכולה להקל על רכישת נכס או על השקעה. מבחינה פיננסית הדברים מסתדרים טוב.


אהבה וזוגיות
מאדים עדיין ממוקם בבית היחסים של מזל טלה ביולי 2014, אבל לא להרבה זמן. ב – 28 ביולי הוא יעזוב, מה שיביא לרגיעה בכל הרמות: אהבה, עבודה, עסקים. עד אז, לפי תחזית אסטרולוגית חודשית יהיו ימים די תוססים. יש להימנע, ככל האפשר התעקש על רעיונותיכם הרבה ולא לנסות לכפות את רצונכם באופן ישר מדי. הטוב ביותר יהיה לאמץ גישה נינוחה, נדיבה ונטולת מתחים. הנוכחות של ונוס תגרום לתקשורת פתוחה, חיובית, שיכולה להוביל לפגישה עם השפעה גדולה במישור הסנטימנטאלי.

בריאות
כל הדברים שקשורים לבריאותכם הם טובים החודש ואין לכם שום סיבה לדאגה לגבי מצבכם. בריאות. זה נראה שאתם לא נחשפים להשפעות שליליות, אבל זה לא אומר שאתם צריכים להזניח את הצד הזה. יותר ספציפי, חודש יולי 2014 מביא לפי אסטרולוגיה חודשית אפילו שיפור של מצב הבריאותי אם אתם זקוקים לזה. יש לנצל מצב זה כדי לשפר עוד יותר את המצב הפיזי.

[google1]
[facebook_like_button]



httpvh://www.youtube.com/watch?v=oOi9kraV9wI