מזל טלה: הורוסקופ חודשי דצמבר 2013

על פי תחזית אסטרולוגית חודשית מזל טלה הכוכב מרקורי נמצא בנסיגה, דבר אשר יכול לגרום לשורה של קשיים מקצועיים, בלבול ואי הבנות. האגו של הטלה יכול לגרום למריבות במשפחה.
הדבר האחרון שאתם רוצים עכשיו זה לתת למישהו את ההזדמנות לבקר את הביצועים שלכם. יש לצפות גם לעכב החלטות, אבל צריך קצת סבלנות.

קריירה וכסף
החודש הזה על פי הורוסקופ חודשי מזל טלה יכול להביא לכם הצלחה במיוחד אם אתם עוסקים באמנות או משהו קשור לאסתטיקה. אם לא עוסקים בתחומים אלה ייתכן לצפות להאטה של הקצב, קצת ירידה ברצון ונטייה לדחות דברים.
אבל להיזהר כי בתקופה הזאת  יהיו יריבות, מתיחות או מצבים לא נעימים עם השלכות שליליות מבחינה כספית ומבחינת מעמדכם.

אהבה וזוגיות
אתם לפי אסטרולוגיה חודשית מזל טלה לא יכולים לצפות להסכמה והרמוניה, וזה נכון לא רק עבור החודש הזה, אך עבור עוד כמה חודשים מעכשיו. מצד שני, אתם כן יכולים לצפות לתשוקה, רגשות חזקים, אתגרים ואקשן. אבל כל התקופה הזאת מלאת וויכוחים, סכסוכים, או אפילו פרידות. אם בני הזוג נישואים או לא הם יכולים לצפות להרבה עצבנות או קשיים.
בכל מקרה מערכת היחסים מקבלת תשומת לב גדולה יותר והטלאים יבזבזו הרבה יותר אנרגיה מאשר בעבר בתחום הזה.

בריאות
אתם על פי הורוסקופ חודשי מזל טלה במצב טוב מבחינת בבריאות אבל נמצאים תחת לחץ מתמיד. אפשר להגיד שהגיע הזמן ללמוד לא לבזבז את הכוחות ואת האנרגיות שלכם, כי בקרוב ממתינה לכם תקופה תובענית. בתקופות כאלה אתם זקוקים להרבה אנרגיה כדי לעשות את הדברים כראוי.
והכי חשוב לתרגל את הסבלנות ורוגע!

[google1]
[facebook_like_button]