מזל טלה הורוסקופ חודשי אוגוסט 2016

מזל טלה הורוסקופ חודשי אוגוסט 2016לפי הורוסקופ חודשי מזל טלה נכנס לחודש עם מזל והתקדמות. התקדמות בקריירה תתרחש לאחר אמצע החודש, כאשר בעבודה אתם תעשו דברים מועילים. אדם סמכותי או מישהו עם בתפקיד חשוב יכול לתמוך בכם. אתם מרגישים בשליטה בכל דבר שתעשו והסמכות שלכם מול אחרים רק הולכת וגודלת.

קריירה וכסף

בין יופיטר, בתוך בית העבודה של טלה ושבתאי ממוקם בבית הקריירה, המוניטין של הטלה פורח והוא יצליח מאד. לפי תחזית אסטרולוגית חודשית מזל טלה הישג הישגים שהם כעת חשובים לעתידו. הצמד יופיטר – שבתאי יחזק את הקריירה שלכם מכיוון שעכשיו ניתן להבחין טוב יותר מהם יעדי החיוניים והמשאבים כדי לעסוק רק בדברים החשובים באמת.

אהבה וזוגיות

מרקורי, נמצא בבית הזוגיות של מזל טלה, כבר מתחילת החודש. בחודשיים אחרונים הטלאים עברו אכזבות, בגידות או אילוצים מסוימים, מחסומים או סיבוכים הקשורים לבני הזוג זוג או בזוגיות. לפי אסטרולוגיה חודשית מזל טלה השמש יוצאת והאהבה יכולה לפרוח תחת הקרניים החמים שלה. יש לכם קסם או לפחות ככה חושבים אחרים. אם אתם מחפשים אהבה, אתם תמצאו אותה ואם יש לכם זוגיות יציבה, היא תהיה הרמונית יותר.

בריאות

תיזהרו, מדור, לפי הורוסקופ מזל טלה על חודש עם הרבה סיכון. האופוזיציה מאדים – אוראנוס עלולה להיות מסוכנת, במיוחד כי אתם אוהבים ריגושים, “להתפנק”, לא שומרים על הגבולות. תשמרו על עצמכם, בגלל שהמחלות שמופיעות עכשיו קשה לטפל בהן ועם השלכות לטווח ארוך.


מספר הצפיות בעמוד זה: 3,772
Rate this post



הורוסקופ תשע"ח
הורוסקופ תשע"ח

אסטרולוגיה שנתי תשע"ח קובע כי במישור הפוליטי צפויים לא מעט שינויים, כמובן שלא יהיו אלה שינויים הרי גורל אך מדובר בשינויים משמעותיים בהחלט לעומת ...