מזל טלה: הורוסקופ חודשי, אוגוסט 2014


הכוכבים יתמכו בבני מזל טלה ובכך יוכלו לקבל את מבוקשם. החודש רבים מכם, על פי הורוסקופ חודשי תזכו הטבות כספיות והצלחה בעבודה. אתם מוקפים בחברים ביקיריכם. התקופה היא חיובית החל מאמצע החודש מבחינת הכנסות, השקעות ורכישות בבית.

 

קריירה וכסף
בית הקריירה של מזל טלה תישאר באוגוסט 2014 תחת ההשפעה של מאדים ושבתאי. לפיכך, בחודש אוגוסט אתם תוכיחו אמביציה גדולה, תקבעו סדרי העדיפויות ותפעלו להשגת המטרות לטווח קצר ובינוני. כתוצאה מהמקצועיות שאתם מוכיחים על פי תחזית אסטרולוגית חודשית אפשרי קידום הקריירה וצמיחה. עשויות להיות גם הזדמנויות לשינוי מקום עבודה או לאלה שאינם מחפשים עבודה, אפשרות לפגוש אנשים אשר יסייעו להם למצוא עבודה אחרת. מצד שני חודש אוגוסט 2014 אינו חיובי לאשראי, ספקולציות פיננסיים או רווחים קלים אחרים. יהיה לכם כסף, אבל יהיה עליכם לעבוד בשבילו.


אהבה וזוגיות
השמש זורחת מבחינה סנטימנטאלית גם עבור מזל טלה. עזיבתו של מאדים והעלמות השפעתו על בית הזוגיות של בני טלה תהיה חיובית. לאחר 8 חודשים מאדים מפנה את המקום ליופיטר אשר מכריז על תקופה מלאה בתשוקה. מלבד זאת, ההשפעה של השמש, של מרקורי וונוס מביאה חודש סנסציוני. אתם קורנים ומושכים כמו מגנט. מזל טלה יהיה הרבה יותר פתוח ועכשיו זה זמן המתאים כדי לפתור את הבעיות עם בני הזוג. הגיע הזמן שהרווקים של מזל טלה יפגשו את הנשמה התאומה.

בריאות
על פי אסטרולוגיה חודשית יש לכם חיוניות רבה החודש. מדובר על תקופה חיובית, שבה לא יהיו סיבוכים בנוגע לבריאותכם. תנצלו החודש הזה להירגע, לצאת ולעשות להליכה בטבע או לצאת לחופשה. עם זאת תהיו זהירים מאוד, כי השילוב מאדים – שבתאי נוטה לגרום לתאונות אפשריות.

[google1]
[facebook_like_button]



httpvh://www.youtube.com/watch?v=ehWbLFLU4tw