מזל טלה: הורוסקופ אפריל 2015


אם אתם בני מזל טלה, לפי הורוסקופ חודשי החודש יהיו תוצאות למאמצים אשר השקעתם בעבודה. עם זאת, עליו להימנע מעימותים עם אנשים קרובים כמו חברים ומשפחה. תוקפנות מילולית כלפי הבוסים יכולה ליצור בעיות רציניות ובטוח אתם לא רוצים להגיע למצב להיות מפוטרים.

קריירה וכסף
על פי תחזית אסטרולוגית חודשית כניסתו של מאדים למזל זה, מסמלת תחילתה של תקופה שבה מזל טלה יהיה פעיל מאוד וגם תקופה שבה הוא יעבור שינויים רבים. השינויים יתרחשו לאחר כמה קונפליקטים, אבל, עם זאת, השינויים עשויים להיות פתח להתקדמות. מאדים יעניק לטלה כוח ונחישות, תחרות אבל גם יריבויות בתחום הקריירה. לכן, תכינו את עצמכם לקרב. אם אתם רוצים להצליח תגדירו מראש איזו מטרה אתם רוצים להשיג ולתכנן הכל עד לפרט האחרון. לעת עתה, החודש הזה מביא לכם סיפוק בקריירה וקצת יותר כסף לכיס.

אהבה וזוגיות
ייתכן שתשומת לבכם נמשכת על ידי משהו ממקום העובדה ובכך שבחירותיכם המקצועיים יכולות להיות מושפעות מרגשות. הדברים מוצגים עם יותר סובייקטיביות, בעיקר בחלק הראשון של החודש. מרקורי יאזן את הטלה והגישות מתחילים להיות יותר הגיוניים ויותר אובייקטיביים. על פי אסטרולוגיה חודשית בני מזל טלה יתמקדו בלתקשר עם בני הזוג, החלפת רעיונות ואם יהיה משהו שנתון למשא ומתן בניהם זה יבוא בקלות. האטרקציה במערכות היחסים תהיה יותר ברמה האינטלקטואלית.

 

בריאות
הרבה דאגות, התרגשות, חוסר מנוחה ובמיוחד האווירה של חוסר שלווה גורם לכם להרגיש לא טוב. אתם מרגישים איך המתחים משפיעים עליכם ושאתם זקוקים לשסתום שדרכו תוכלו לשחררם. הדרך הכי טובה היא לעשות ספורט, לרקוד, לצאת ולטייל והכי חשוב תנוחו בכל הזדמנות.

[google1]
[facebook_like_button]