מזל דלי: הורוסקופ מרץ 2015


ישנם כמה פרויקטים אשר הפכו, בזמן האחרון, לאובססיה עבור מזל דלי והחודש הדבר הזה תופס תאוצה. אתם די מודאגים ועסוקים בזה כל הזמן, אבל לא מתאמצים יותר מדי. שימו לב שיש להימנע ממצבים קיצוניים במהלך כל החודש הזה כל עוד אתם יכולים.

קריירה וכסף
מזל דלי לא יכול לוותר על עבודתו אבל בתקופה אחרונה הוא קצת מפוזר, כך שקיים צורך דחוף לנסות להיות יותר מרוכז ויעיל. תנסו למצוא פתרון או פשרה ולשלב עבודה והנאה בהרמוניה כי אחרת על פי תחזית אסטרולוגית חודשית לא הולך להיות קל. הכוכבים תומכים בכם ויעזרו לקדם כל דבר שתעשו, ללא מאמץ גדול. הם ידאגו שתהיו במקום הנכון בזמן הנכון וכדי להשיג הצלחה. נוכחותו של יופיטר בבית הקריירה של מזל דלי מביאה לא רק הזדמנויות בתחום המקצועי, אלא גם סיפוק כספי.

אהבה וזוגיות
גם אם יופיע איזה סכסוך מעת לעת, זוגיות שלכם , לפי אסטרולוגיה חודשית היא יציבה בדרך כלל. אתם ובני זוגכם עסוקים בדברים פרגמאטיים, כנראה קשורים לכסף או טובין. תחומי האחריות מחולקים בתבונה, אתם עוזרים אחד לשני בענייני היום יום. בנוסף, תתמכו אחד בשני גם כשמדובר על שאיפות בקריירה או מעמד חברתי. במקרה של מערכות יחסים חדשות האווירה במהלך החודש הזה היא חמה עם רגשות חזקים, עם תגובות מוגזמות והבעיות עשויות להיות נפוצות יותר או יותר חריפות.

בריאות
לפי הורוסקופ חודשי לא יהיו בעיות בריאותיות, ההיפך, החודש הזה יכול להביא כמה פתרונות לבעיות בריאות ישנות, במידת הצורך.
עם זאת, יש חולשה מול מזונות מפתים לא רצויים. תיזהרו עם הממתקים ועם מעדנים אחרים שיכולים להוציא אתכם מקו הבריאות.

[google1]
[facebook_like_button]