מזל דלי: הורוסקופ חודש מאי 2015


ההתלהבות של מזל דלי לגבי עתידו נראה שיורדת בחודש מאי. הוא לא מוכן לעשות שום מאמץ וללא מאמין יתגשם שום משאלה. למה אתם כל כך פסימיים? משהו גורם לכם להרגיש לא בטוחים בעצמכם.

 

קריירה וכסף
עם כל הפסימיות נראה שחודש מאי יעמוד תחת הסימן של הצלחה בקריירה. על פי הורוסקופ חודשי מזל דלי נהנה מנוכחותו של ונוס בבית העבודה שלו. לאט, לאט תתחילו לעבוד בהנאה, לתת את המקסימום בכל מה שתעשו, ללא להיות לחוצים. הכל הולך נהדר, מה שמביא לנוחות ולרוגע בעבודה. כוכבי הלכת מאדים ומרקורי מביאים גם את האפשרות של קידום. המצב הכספי הוא סביר, אבל תשימו לב על מה אתם מוציאים את הכסף.

אהבה וזוגיות
מזל דלי חייב החודש לנצל את ההשפעה החיובית של הכוכב יופיטר, אשר מביא את ההזדמנויות, אמון, אהבה ותשוקה.ביחד עם זה, ישנה מגמה די מוזרה איך הדברים מתנהלים. אם בחלקו הראשון של החודש אתם מלאי חושניות ושמחה, החלק השני של החודש מביא משהו חדש: הרצון לפתח מערכת יחסים רצינית. ללא ספק, אחראים על כך לפי תחזית אסטרולוגית חודשית הם הכוכבים ונוס ומרקורי. גם מאדים נכנס לבית האהבה של דלי, מה שמביא את עוצמת הרגשות ומחוות רומנטיות.

בריאות
בחודש מאי לא זה נראה שיהיו בעיות בריאותיות, אך זה לא אומר שהכל יהיה מושלם. אסטרולוגיה חודשית ממליצה לכם לשים לב במהלך החודש למתח וקיצוניות. אל תגזימו, קחו הזמן למנוחה ורגיעה ואימצה דיאטה בריאה. יש לנסות לשמור על קור רוח ולא להתעצבן על כל דבר קטן, כי זה לא יעשה לכם טוב. כמו כן, תנסו לא לפול קורבן לפיתויים ולבלות זמן עם יקיריכם.

[google1]
[facebook_like_button]