מזל דלי: הורוסקופ חודשי פברואר 2014

בחלק הראשון והאחרון של החודש, לפי הורוסקופ חודשי יש עבור מזל דלי הזדמנות לגלות או ליישם מיומנויות שיאפשרו לו הכנסות נוספות. גישה אקסצנטרית, לא מקובלת לא יעשה לו כבוד, לא מבחינה חברתית ולא מבחינה מקצועית.

קריירה וכסף
אסטרולוגיה חודשית מבטיחה חודש מוצלח עבור מזל דלי. השמש היא במזל דלי ומעניקה לו אנרגיה ושאפתנות. אתם מוערכים כמנהיג, על היכולת הארגונית, על היכולת להניע אחרים, ועל הכישורים המקצועיים. מזל דלי מציג את עצמו כאדם אמין ועם ביטחון עצמי, בוגר ורציני, אשר יודע מה שהוא עושה. לפי תחזית אסטרולוגית חודשית עבור מזל דלי החודש יהיו הזדמנויות אשר יחזקו את המעמד שלו.
מבחינה פיננסית על פי הורוסקופ חודשי אפשרי שהחודש מזל דלי ירווח כסף נוסף או רכוש שעליו הוא ניהל מאבק, אבל מומלץ מאוד שימנע מכל מעשה לא חוקי. עליו להיזהר מנוכלים, גנבים, מצבי עמימות, במיוחד בחלקו הראשון של החודש.


אהבה וזוגיות

המעבר של שליט בית הזוגיות של מזל דלי בבית הזה גורם לכך שמערכות היחסים יהיו החודש יתפשו את המקום הראשון בסדר העדיפויות של הדלי. לדלי יש כוח המשיכה ולכולם יש רצון להיות איתו או סביבו. לפיכך, צפויים חיים סנטימנטאליים עשירים, שמהם לא יחסרו רגעים משמחים. ונוס כוכב האהבה, לפי הורוסקופ חודשי, נשאר באזור עם השפעה די מוגבלת, אבל הוא ינקוט בצעדים כדי להגיע אל האור. עד אז, עדיין יהיו תסכולים מסוימים, או לפחות במצב של חוסר סיפוק. בין ההנאות של הדלי והכספים שלו נראה שיש קשר בחלק הראשון של החודש אבל זה יהיה לא נבון לערבב בין כסף ואהבה.

בריאות
מזל דלי מלא באנרגיה וחיוניות, במיוחד במחצית הראשונה של החודש. בחלק השני של החודש בפברואר 2014 בני מזל דלי עשויים לחוש עצבנות וחוסר יכולת להתרכז. תחושה זו מתפוגגת לקרת סוף החודש.

[google1]
[facebook_like_button]



httpvh://www.youtube.com/watch?v=N5rb00zpQFA