מזל דלי: הורוסקופ חודשי ספטמבר 2015

אם מזל דלי ירגיש דחף ללמוד משהו חדש, הוא לא צריך להסס לעשות זאת כי מתחילה תקופה שבה אתם תהיו מסוגלים לספוג הרבה מידע. ככל שאתם תלמדו יותר, אתם תרגישו סיפוק ותהיו יותר מרוצים מעצמכם.

קריירה וכסף
מזל דלי נהנה מהאנרגיה אשר השמש מעניקה לו. לפי הורוסקופ חודשי אתם תצליחו להצטיין בקלות דרך הרעיונות הכישורים שלכם, להיות מעורבים בכל מני דברים שונים להגיע להצלחה די בקלות. דבר נוסף שהוא מבשר טובות זו בעודה שמאדים עוזב את המזל שלכם וכך כאילו משהו נפתח והכל מתחיל להתנהל כרגיל. מבחינה פיננסית, הדברים די יציבים בגלל שאתם נמצאים בתקופה עם הרבה מזל.

אהבה וזוגיות
מזל דלי חייב לנצל את התקופה החיובית הזו בזכות מרקורי וונוס, אשר מיצרים מצב של הרמוניה ורגשות חזקים. על פי אסטרולוגיה חודשית אתם מרגישים את הצורך לקרבה, אהבה, תקשורת ורומנטיקה. אם אתם נמצאים במערכת יחסים, היא נוטה להיות מלאת חיבה. אם אתם לא בזוגיות, יכול להיות שבסוף החודש, הודות הזווית בין מאדים ונגה עם נפטון משהו חדש יתחיל. עם זאת, תנסו להיות מציותים, כי נפטון יכול ליצור ציפיות שיכולות להיות רחוק מן המציאות

בריאות
על פי תחזית אסטרולוגית חודשית אתם מצליחים להיפטר מהלחץ שהיה בתקופה האחרונה. לקרת סוף החודש מאדים ניכנס לבית השתים עשרה שהוא בית די גרוע מבחינת מצב הבריאותי. יהיה יותר טוב בהמשך, אבל תטפלו בכם, כי גופכם יכול לבגוד בכם. אתם לא באמת בכושר, אבל שווה להיות בטוחים שהדברים יסתדרו בסוף.

[google1]
[facebook_like_button]