מזל דלי הורוסקופ חודשי נובמבר 2016

מזל דלי הורוסקופ חודשי נובמבר 2016החודש הזה מכין הרבה רגעים של רוגע! לפי הורוסקופ חודשי הכוכבים “בונים” לכם אווירה חיובית, כך זה יהיה כמעט בלתי אפשרי להיות מעורבים במצבים אשר ישפיעו עליכם בצורה לא נעים. במאדים ושבתאי יפעלו לטובתכם, כך שתראו שגשוג בחייכם בדיוק איפה שרציתם יותר.

קריירה וכסף

גם במונחים של קריירה קיים פוטנציאל טוב עבור מזל דלי. עבודתכם הקשה והמסירות של השנים האחרונות סוף, סוף מתחילה ולהיות מתוגמלת. אסטרולוגיה חודשית מדברת על קידום או על גידול בהכנסות. דיפלומטיה נהדרת וטאקט אלה המאפיינים שלכם בתקופה זו. על מזל דלי להסתמך על היכולות ועל כוחותיו ופחות על העזרה של העמיתים. השפעתו של הכוכב שבתאי תהיה מועילה וזה ייתן את הכוח, האנרגיה, אך גם אימפולסיביות. לגבי הצד הפיננסי אנו ממליצים לדלי להיות זהיר ולא יהיה לא להתפתות לכל מיני ספקולציות כספיים.

אהבה וזוגיות

המעבר של שליט בית הזוגיות של מזל דלי בבית הזה גורם לכך שמערכות היחסים יהיו החודש במקום הראשון בסדר העדיפויות של השור. הדלי גורם לכולם לרצות להיות איתו או סביבו. לפיכך, צפויים חיים סנטימנטאליים עשירים, שמהם לא יחסרו רגעים משמחים. ונוס כוכב האהבה, נשאר באזור עם השפעה די מוגבלת, אבל הוא ינקוט בצעדים כדי להגיע אל האור. עד אז, עדיין יהיו תסכולים מסוימים, או לפחות במצב של חוסר סיפוק.

בריאות

מזל דלי הוא בכושר נהדר החודש ויש לו הרבה אנרגיה. אתם יכולים לנשום בהקלה לאחר תקופה תוססת, אתם מרגישים שהלחץ פוחת ומגיע איזון מסוים. אין בעיות בריאותיות במהלך תקופה זו. לפי תחזית אסטרולוגית אתם אופטימיים, בטוחים, יש לכם מצב רוח טוב, אתם פתוחים לדברים חדשים.


מספר הצפיות בעמוד זה: 3,183
Rate this post



הורוסקופ תשע"ח
הורוסקופ תשע"ח

אסטרולוגיה שנתי תשע"ח קובע כי במישור הפוליטי צפויים לא מעט שינויים, כמובן שלא יהיו אלה שינויים הרי גורל אך מדובר בשינויים משמעותיים בהחלט לעומת ...