מזל דלי הורוסקופ חודשי נובמבר 2015

מזל דלי יעשה הכל כדי להימנע להיות לבד. לגבי חיי חברה, אתם רוצים שכולם יסתדרו טוב עם כולם ושלא יופיעו התנגשויות מיותרות. לפי הורוסקופ חודשי מרקורי יהיה בנסיגה וזה יכול לגרום לריבים עם קרובי משפחה. גם במקום העבודה יהיו קצת בעיות, בין אם מזל דלי הולך להתווכח עם העמיתים שלו או יהיה תחת לחצים כבדים מצד הבוסים.

קריירה וכסף
יהיה לכם חודש מלא עם פעילויות מכל הסוגים, אבל אל תדאגו. יש לכם מספיק אנרגיה, אז אתם יכולים להתחיל לעבוד בכל המרץ. מזל דלי, על פי תחזית אסטרולוגית חודשית יטפל גם בדברים השותפים, ביזמות וגם בפעילויות אחרות שלא הושלמו באותו הזמן. לעיתים, יהיה עליו לחזור, לבדוק  או לבקש תגבורת. בחלק הראשון של החודש עשויים להיווצר בעיות שונות במקום העבודה קשורות לתקשורת, ציוד משרדי, ניירות, בעיות ריכוז, חוסר תשומת לב. מבחינה כלכלית אתם מסתדרים באופן סביר ותקבלו תגמולים במיוחד לקראת סוף החודש.

אהבה וזוגיות
אסטרולוגיה חודשית מכריזה על חודש מיוחד ברמה הסנטימנטאלי עבור מזל דלי. הכוכב ונוס נכנס למזל דלי והוא ויביא יותר חיבה. אתם תרגישו צורך להקדיש יותר תשומת לב לעצמכם, להיות אלגנטיים יותר, מסודרים יותר מהרגיל. אתם תמשכו את תשומת הלב של אחרים כמו מגנט. החיים של בני הזוג יעברו תקופה של הרמוניה רגשית. למי שלבד תכפלנה ההזדמנויות לפגוש שותף פוטנציאלי. איכשהו אתם רוצים שאהבה תבוא אליכם והיא בסוף תופיע.

בריאות
בחודש זה אתם פשוט מקרינים הרבה אנרגיה. עם זאת, לא להגזים, זכרו שציר הבריאות של השור הוא עדיין עמוס. בגלל זה, טוב להתייחס ברצינות לכל אירעה, בעיה בריאות או כל מחלה. אפילו משהו שלא נראה רציני עלול לגרום לבעיות חמורות. במחצית השנייה של החודש תוכלו למצוא פתרונות רפואיים לבעיות ישנות. בכל מקרה, אל תשכחו על המנוחה ורגיעה.

[google1]
[facebook_like_button]