מזל דלי הורוסקופ חודשי מרץ 2017

Post icon

על פי המלצת הכוכבים אתם חייבים לתכנן כל צעד לפני שאתם עושים אותו. עם מרקורי בנסיגה לא יהיו לכם מספיק אמצעי זהירות כדי לא להגיד דברים לא ראויים. עדיף לא לומר שום דבר כי יתכן שאנשים יתחילו לפרש לכם את המילים ויבינו משהו אחר מי מה שהתכוונתם.




קריירה וכסף

מרקורי, השליט של בית הקריירה יהיה רטרוגרד וברוב התקופה הזאת, לפי אסטרולוגיה חודשית. מרקורי והשמש יהיו ביחסים לא ידידותיים עם שבתאי. זה מצריך סבלנות, כי זה עשוי להיות קשור לעיכובים, חסימות ובעיות לא צפויות. מבחינה כספית , ההכנסות עולות, אבל במתינות וזהירות הינם חובה.

אהבה ומשפחה

החודש הזה על פי אסטרולוגיה חודשית הכל יהיה בלתי צפוי בתחום האהבה. בחלקו הראשון של החודש, חילוקי הדעות או הקשיים יהיו קשורים לבית או להורים. המצב נראה שיהיה בסימן של בלבול או אי בהירות. במקרים מסוימים, אולי מדובר על הבטחות של תמיכה אשר מגיעה כעת לאחר עיכוב משמעותי. במחצית השנייה של החודש, התקשורת היא זו שיוצרת את הביעות.




המצב הבריאותי

מבחינת הבריאות ההמלצה של הורוסקופ חודשי היא לקחת את עצמכם בידיים. המיקום של ונוס כנגד לשבתאי יגרום לכם להיות אדישים יותר, נוטים יותר לכיוון השליליות, נוטים מעט יותר לחלות. ההרגשות המוזרות שאתם מרגישים יתרום למרבה הצער לפציעות או פגיעות מסוימות.



מספר הצפיות בעמוד זה: 3,043
דירוג הגולשים: 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars Loading…

.