מזל דלי הורוסקופ חודשי מאי 2016

ונוס ייצא מהצללים בתחילת החודש ויהיה זוהר מתמיד, אבל זה לא יקרה בלי מתח. הכוכב הזה יחזיר את הצבע לחיים של מזל דלי, את הרצון לעשות רושם, לאהוב ולהיות נאהב, להיות במרכז תשומת הלב, אבל אין שום ערובה שהשחקנים האחרים שבמגרש יאפשרו לעשות מה שהוא אוהב. אתם נוטים להתנהג באימפולסיביות יותר מהרגיל ו יש לכם רצון לצאת מהשגרה בכל תחומי חייכם.

 

 

 

קריירה וכסף
השמש מצליחה להכניס ערך לתוכנית הקריירה ולפיכך, בני מזל דלי מפגינים יוזמה, מקבלים ההחלטות, מנתחים בקלות את הדברים, שמים לב מהר למה שחשוב ומה שטחי, יש התמקדות יעילה על המטרות ואיזה המטרה להשיג. לפעמים, ייתכן שיש לכם את ההרגשה שיש מכשולים, שמישהו תוקע אתכם במקום, שאתם צריכים לעמוד מול מצבים דחופים, אפילו גורליים. אבל על ידי התמדה, עקשנות וסבלנות מצליחים להתמודד עם המצב. על פי הורוסקופ חודשי במחצית השנייה של החודש ייתכן שיהיה מפנה לרגע, שינוי לא טוב, מחסום. מבחינה כלכלית, הדברים טובים.

אהבה וזוגיות
מרקורי, משפיע על בית הזוגיות של מזל דלי, כבר בתחילת החודש. בחודשיים אחרונים בני מזל דלי עברו אכזבות, בגידות או אילוצים מסוימים, מחסומים או סיבוכים הקשורים לבני הזוג זוג או בזוגיות. לפי אסטרולוגית חודשית השמש יוצאת והאהבה יכולה לפרוח תחת הקרניים החמים שלה. יש לכם קסם, או לפחות ככה חושבים אחרים. אם אתם מחפשים אהבה, אתם תמצאו אותה ואם יש לכם זוגיות יציבה, היא תהיה הרמונית יותר.

בריאות
לפי תחזית אסטרולוגית חודשית מזל דלי אין החודש איומים רפואיים גדולים. השמש נמצאת במשל שלכם, ומעניקה לו חיוניות ואנרגיה. יתרה על כן, גם צדק ביחד עם שבתאי, מעניקים סיבולת מעולה לדליים. זהו חודש שבו אתם יכולים להשקיע קצת בבריאות: בדיקות שנתיות, לבקר את רופא השיניים, לקחת תוספי מזון, חברות בחדר כושר ועוד.


מספר הצפיות בעמוד זה: 3,639
Rate this post