מזל דלי הורוסקופ חודשי ינואר 2016

ונוס ייצא מהצללים ויהיה זוהר מתמיד, אבל זה לא יקרה בלי מתח. הכוכב הזה יחזיר את הצבע לחיים של מזל דלי, את הרצון לעשות רושם, לאהוב ולהיות נאהב, להיות במרכז תשומת הלב, אבל אין שום ערובה שהשחקנים האחרים שבמגרש יאפשרו לעשות מה שהוא אוהב. על פי הורוסקופ חודשי אתם נוטים להתנהג באימפולסיביות יותר מהרגיל ו יש לכם רצון לצאת מהשגרה בכל תחומי חייכם.

 

 

 

קריירה וכסף
זה נראה כאילו השמש מצליחה להכניס ערך לתוכנית הקריירה. לפיכך, בני מזל דלי מפגינים יוזמה, מקבלים ההחלטות, מנתחים בקלות את הדברים, שמים לב מהר למה שחשוב ומה שטחי, יש התמקדות יעילה על המטרות ואיזה המטרה להשיג. לפעמים, ייתכן שיש לכם את ההרגשה שיש מכשולים, שמישהו תוקע אתכם במקום, שאתם צריכים לעמוד מול מצבים דחופים, אפילו גורליים. אבל על ידי התמדה, עקשנות וסבלנות מצליחים להתמודד עם המצב. על פי תחזית אסטרולוגית חודשית במחצית השנייה של החודש ייתכן שיהיה מפנה לרגע, שינוי לא טוב, מחסום,. מבחינה כלכלית, הדברים טובים.

אהבה וזוגיות
לפי אסטרולוגיה חודשית אתם חיים תקופה מיוחדת. ונוס, כוכב אהבה של מזל דלי, נחוש להישאר כאן יותר מהרגיל. תחת השפעתו של ונוס החיים סנטימנטאליים של הדלי יהיו יותר רומנטיים, יותר שמחים, יותר מהנים. האהבה מרחפת באוויר ויכולה להיוולד מכלום: ממבט, מרמז, מתוך חלום, מתוך דעה. בבית הזוגיות של מזל דלי נמצא יופיטר שמגביר את הצורך לחיבה.  יופיטר עם סטורן יכולים לגרום לתחילתה של מערכת יחסים מתמשכת או, במקרה של קשר קיים, ההחלטה למסד את הקשר. אם אתם נמצאים במערכת יחסים רשמית, אתם תשגו הישג חשוב עבור הזוגיות שלכם.

בריאות
של מצבו הכללי של הדלי או פתרונות רפואיים. לא צפויים בעיות חדשות, אך יש קושי להתרכז בחלק השני של החודש.


מספר הצפיות בעמוד זה: 3,609
Rate this post