מזל דלי: הורוסקופ חודשי, יולי 2014


בחודש הזה יהיו עבור מזל דלי ההזדמנויות רבות בתחום המקצועי. עם זאת, אל תנסו ללכת מעבר לכישורים שיש לכם, כי לפעמים מאמציכם יביאו יותר כאבי ראש מאשר תועלת. תנשו להיפטר מקשיים, בלי לבזבז כסף וללא התחייבות, אלא רק על ידי האחריות שלכם ופעלו רק במשגרת הידע שיש לכם.

קריירה וכסף
חודש יולי 2014 נראה מצוין לקידום מעמדו וכישרון האישי של מזל דלי. אתם באור הזרקורים וזוכים בערכה של חברים ושל אנשים מסביב, בזכות נוכחותו של ונוס. אתם, לפי הורוסקופ חודשי פשוט תצליחו באמצעות והביצועים שלכם להישגים מרשימים.
יש לכם אוטונומיה ונוכחותה של השמש בבית הקריירה של מזל דלי יגרום לכם לרצות תפקיד מוביל בעבודה. גם הנוכחות של מרקורי מביא איתה נטייה לפעילות אינטלקטואלית. מבחינה כלכלית, הדברים זורמים בצורה חלקה.


אהבה וזוגיות
יש לנצל את נוכחות החיובית של ונוס שנמצא בבית האהבה של הדלי, עד 18 ביולי 2014. אתם, על פי תחזית אסטרולוגית חודשית אנרגטיים, חושניים, מושכים, ורומנטיים. כמו כן, אתם מאוד פתוחים ובכך זאת התקופה האידיאלית כדי לשפר את החיים האינטימיים. בחלקו האחרון של החודש אתם זוהרים, בזכות מעברה של השמש. אתם פשוט מסתדרים נהדר עם בני זוגכם, יש לכם אותם הרגשות העזים. בני הזוג הם מרכז הציר שסביבו מסתובב כל היקום.

בריאות
על פי אסטרולוגיה חודשית החיים שלכם כרגע מלאים בעליות וירידות.  בחודש יולי 2014 אתם תהיו קשובים מאוד לכל מה שקשור לבריאות. אם אתם תרגישו שמשהו בסדר יש להתייעץ עם מומחים מיד כדי לטפל באופן הולם בסימפטומים. לא יהיה מדובר על דברים רציניים כי הכוכבים משפיעים לטובה על סקטור הבריאות. תנצלו את נוכחותם של השמש, מרקורי וונוס כי זה ייתם לכם הרבה אנרגיה ואתם תהיו פעילים מאד.

[google1]
[facebook_like_button]



httpvh://www.youtube.com/watch?v=SB-jmq5trmY