מזל דלי הורוסקופ חודשי דצמבר 2015

החודש בני מזל דלי סקרנים לראות עד כמה אתם יכולים להתחמק מחובות מכל סוג שהוא. אי אפשר לומר שלא תחיו כמה רגעים ייחודיים, אבל תחשבו את המחיר שאתם תיאלצו לשלם בהמשך על זה. ראו אם אתם מוכנים לסכן כל כך הרבה.

קריירה וכסף
לפי תחזית אסטרולוגית חודשית ונוס חוזר למסלול הישר לבית הקריירה של מזל דלי וזה יכול להביא להקלה, הבהרה, חזרה למצב נורמאלי. התופעה תשתקף באופן חיובי במישור הכלכלי, על ידי סכום כסף שתקבלו בצורה של החזר כסף. עבודת צוות ושיתוף פעולה של מזל דלי מקבלים הם מספקים ורווחים יותר. זה יהיה טוב לנצל את התקופה הזו כדי לנסות לחזק את מעמדכם ואת התקציב כי מאדים בנסיגה עד האמצע החודש והדברים עשויים לא להיות בדיוק לפי מה שתכננתם.

אהבה וזוגיות
יופיטר, נמצא בחודש הזה במיקום מיוחס, אשר מוודא כי הדברים עובדים טוב או אם זה קורה במקרה משהו לא טוב, יספק פתרונות או חלופות. לפי אסטרולוגיה חודשית הכל הולך לכיוון טוב. עם כניסתו של ונוס ישר לבית האהבה של מזל דלי, תהיה ההתלהבות מרעננת של רומנטיות. הסיכויים למצאו אהבה אם אין זוגיות אתה חבר הם טובים מאד. ואם יש אתם יכולים למצוא עוד אחת! או, כמובן, תוכלו לשפר את חייכם לצד הזוג הקיים כבר.

בריאות
הבריאות של מזל זה חייבת להיות במעקב גם בהמשך. כל בעיה צריכה להיות מטופלת באופן מיידי וברצינות. חודש זה לפי הורוסקופ חודשי הוא תקופה מתאימה, עבור בני דלי, על מנת לעשות בדיקות כלליות. מומלץ לא להתעייף יתר על המידה.


מספר הצפיות בעמוד זה: 3,644
Rate this post

הורוסקופ 2016 – לחץ כאן