מזל דלי הורוסקופ חודשי אפריל 2016

ההתלהבות של מזל דלי ביחס לעתיד נראה בירידה בחודש זה. על פי הורוסקופ חודשי הוא לא רוצה יותר להתאמץ ולא מאמין שמשאלה כל שהי תתגשם אי פעם. למה הם אתם כל כך מיואשים? משהו גורם לכם להרגיש לא בטוחים.

 

 

 

קריירה וכסף
בחודש הקרוב לפי תחזית אסטרולוגית חודשית הרבה כוכבי לכת עוברים דרך בית הקריירה של מזל דלי וזה נותן לו רעיונות וכיף גדול לפעול. החוכמה של מרקורי, הכוח של השמש וההזדמנויות שנוצרו על ידי ונוס, ליד נחישותו של פלוטו, כל אלה גורמים מצוינים של להתקדמות. ההצלחה שלכם תלויה באופן שאתם תדעו להשתמש באנרגיה שלכם ולראות לפני הכל את האינטרסים שלכם.

אהבה וזוגיות
מבחינת הרומנטיקה זאת לא התקופה הטובה ביותר של מזל דלי, אבל אם ניקח בחשבון שהוא תמיד בעד שלווה והבנה, אולי הוא יצליח לסדר את דברים ולמזער את האי הנוחות. שבתאי ממשיך להטיל את התנאים בבית הזוגיות של הדלי. מנקודת המבט זאת זה נראה שבני הזוג שלצדכם הם קרים, מרוחקים ונטולי הבנה. השורה התחתונה היא שהשוורים צריכים להעניק יותר חום, כדי לנטרל את נטיות השליליות של התקופה. זה נראה שהחודש הזה אינו רעיון טוב לערבב את האהבה עם תחומי עניין של המקצוע.

בריאות
החודש מביא הרבה עצבנות, חוסר היכולת להירגע ומתח עבור מזל סרטן. על פי אסטרולוגיה חודשית מזל דלי יגיב ללא שום פרופורציה במצבים מסוימים. בעיות הקשורות לרכוש או נכסים או ויכוח משפחתי ייגרמו לכם אי שקט מתמיד.


מספר הצפיות בעמוד זה: 3,560
Rate this post