מזל דלי: הורוסקופ חודשי, אפריל 2014

הדבר הכי חשוב החודש עבור מזל דלי הוא להרגיש מבחינה כלכלית בטוח. אם יש לו כסף הוא מרגיש נהדר, אבל אחרת הוא יהיה עצוב, וכל דבר יכול לעצבן אותו. בכל מקרה לפי הורוסקופ חודשי תהיה לגדי את האנרגיה שהוא צריך כדי להשלים את כל המתלות עד הסוף.
מרקורי יהיה בנסיגה וזה ייתן לכם את התחושה שכל היקום נגדכם. למרבה הצער, לא יהיה יום שלא תופיע כבעיה. אתם צריכים להוכיח רוגע וסבלנות, כי אחרת זה רק יחמיר את המצב.

קריירה וכסף
אסטרולוגיה חודשית מכריזה על חודש מוצלח, כי השמש מעניקה לדלי אנרגיה, שאפתנות ואומץ. במקום העבודה אתם מוערכים במיוחד בגלל האיכויות של מנהיג ומארגן, בגלל היכולת להניע אחרים, והיכולות אישיות והמיומנויות. כולם שמים לב שמזל דלי הוא אדם אמין, רציני ובוגר. עבור מזל דלי יהיו הזדמנויות שיחזקו את מעמדותיו ויביא יוקרה. המישור הפיננסי מבטיח הכנסה נוספת של כסף. בעיקר בחלקו הראשון של החודש יש להיזהר ממעשים בלתי חוקיים או לא מוסריים, מגנבים ומצבים לא ברורים.


אהבה וזוגיות
במהלך תקופה זו מערכות היחסים נמצאות במקום הראשון של סדר העדיפויות של מזל דלי. החודש על פי תחזית אסטרולוגית חודשית יש לכם כריזמה, מגנטיות וכוח מושכים תשומת הלב של כולם, כך יהיו לכם חיים סנטימנטאליים עשירים ומלאי רגעים של שמחה. עם זאת, יתכנו מקרים שבהם מצב הרוח לא יהיה טוב,אבל הם חולפים. לא לערבב את ההנאות עם הכספים או כסף ואהבה, במיוחד בחלקו הראשון של החודש. במחצית השנייה של חודש יהיו דיונים רציניים על מערכת היחסים עם בני הזוג

בריאות
החודש מביא הרבה אנרגיה לתוך החיים של מזל דלי. אתם במצב גופני מעולה, יש את האנרגיה ואת הכוח, במיוחד בשני העשורים הראשונים של החודש. במחצית השנייה של החודש לפי הורוסקופ ייתכן שתחושו עייפות מסוימת בגופה בשל המתח. לא מצליחים להתרכז כמו שצריך, אך אל תיכנסו לפאניקה. לקראת סוף החודש, המצב חוזר לקדמותו, אבל עד אז, אימצו אורח חיים בריא המבוסס על תזונה מאוזנת, מנוחה ופעילות גופנית.

[google1]
[facebook_like_button]



httpvh://www.youtube.com/watch?v=gd-LwulDVgg