מזל דלי: הורוסקופ חודשי אוקטובר 2015

על פי תחזית אסטרולוגית חודשית הכוכב מרקורי נמצא בנסיגה, דבר אשר יכול לגרום לשורה של קשיים מקצועיים, בלבול ואי הבנות. האגו של הדלי יכול לגרום למריבות במשפחה. הדבר האחרון שאתם רוצים עכשיו זה לתת למישהו את ההזדמנות לבקר את הביצועים שלכם. יש לצפות גם לעכב החלטות, אבל צריך קצת סבלנות.

קריירה וכסף
אסטרולוגיה חודשית מכריזה על חודש מוצלח, כי השמש מעניקה לכם אנרגיה, שאפתנות ואומץ. במקום העבודה אתם מוערכים במיוחד בגלל האיכויות של מנהיג ומארגן, בגלל היכולת להניע אחרים, והיכולות אישיות והמיומנויות. כולם שמים לב שמזל שור הוא אדם אמין, רציני ובוגר. עבור מזל דלי יהיו הזדמנויות שיחזקו את מעמדותיו ויביא יוקרה. המישור הפיננסי מבטיח הכנסה נוספת של כסף. בעיקר בחלקו הראשון של החודש יש להיזהר ממעשים בלתי חוקיים או לא מוסריים, מגנבים ומצבים לא ברורים.

אהבה וזוגיות
מרקורי, משפיע על בית הזוגיות של מזל דלי, כבר בתחילת החודש. בחודשיים אחרונים בני מזל דלי עברו אכזבות, בגידות או אילוצים מסוימים, מחסומים או סיבוכים הקשורים לבני הזוג זוג או בזוגיות. לפי הורוסקופ חודשי של מזל דלי השמש יוצאת והאהבה יכולה לפרוח תחת הקרניים החמים שלה. יש לכם קסם, או לפחות ככה חושבים אחרים. אם אתם מחפשים אהבה, אתם תמצאו אותה ואם יש לכם זוגיות יציבה, היא תהיה הרמונית יותר.

בריאות
מרקורי, יוצא מההשפעה של שבתאי, איפה שהוא מצא את עצמו בחודשיים האחרונים, כך שהמצב הבריאותי הכללי הוא עכשיו הרבה יותר טוב, הן מבחינה פיזית והן מבחינה נפשית. האופטימיות חוזרת ומצב הרוח הולך ומשתפר. אם יש לכם בעיה בריאותית, החודש הזה יכול להביא פתרונות לכך.

[google1]
[facebook_like_button]