מזל דלי: הורוסקופ חודשי, אוקטובר 2014


יהיה די פשוט וקל, על מזל דלי להסתכל בראיה כוללת על מצבו על וכך, על פי אסטרולוגיה חודשית ניתן יהיה להתרכז ולקבל החלטות חשובות מאוד עבורו. מזל דלי מתחיל לחשוב בגדול ולוקח על עצמו גם אחראיות גדולה יותר וגם ממוקד במטרות לא פשוטות. אתם תתקדמו לאט, אבל בטוח.   

 

קריירה וכסף
הדברים אינם כשורה מבחינת הקריירה, כי מאדים הכוכב של פעולה ויוזמה מתחיל בנסיגה. לפי תחזית אסטרולוגית חודשית אתם תצטרכו להתמודד עם חוסר קואורדינציה, מוטיבציה ואנרגיה, מצבי מתח ומשבר, אי הסכמות עם עמיתים לעבודה , אירועים לא נעימים ועוד. כדי להתמודד עם מצבים אלה, אתם צריכים לפעול בשלווה, להיות יותר מאורגנים וממושמע בכל הפעולות שתנקטו. עם זאת, לפי הורוסקופ חודשי תקבלו כמה הזדמנויות לקידום והצלחה. מבחינה פיננסית, דברים הם בסדר גמור, אבל יש לשמור על הקיים והיזהרו במיוחד במחצית השנייה של החודש.


אהבה וזוגיות
מדובר על תקופה מורכבת, מכיוון שמאדים מתחיל לסגת מבית היחסים. יהיו הרבה התרחשויות בלתי רגילות ואירועים שקורים בחייכם אשר ייקחו אתכם לכיוונים לא צפויים. בנוסף תהיה לכם נטייה לחזור אל העבר. ייתכן שתחדשו מערכת יחסים מזמנים עברו או יעלו נושאים שלא היו ברורים מספיק באותו הזמן. המאפיינים של תקופה הזו נעים בין יריבות, קנאה, אהבה, שנאה. עכשיו תוכלו להבחין אם יש לכם מערכת יחסים יציבה.

בריאות
המצב הבריאותי הוא מעט טוב יותר מאשר בחודש הקודם, אבל עדיין לא הכל מושלם . על פי הורוסקופ אתם משפרים בהדרגה, אבל לא להגזים לעת עתה. הבעיה העיקרית היא המתח. הוא ימשיך להיות האויב שיש לפחד ממנו, כך שיהיה צורך להיזהר ולמנוע ככל הניתן ממצבים בלתי רצויים ולא נעימים. להיזהר ולהימנע מקיצוניות. עדיין יש סכנה של תאונות, מחלות, במיוחד במחצית השנייה של החודש.

[google1]
[facebook_like_button]

httpvh://www.youtube.com/watch?v=Aelih23FcCY