מזל דלי הורוסקופ חודשי אוגוסט 2016

מזל דלי הורוסקופ חודשי אוגוסט 2016מזל דלי מתפתה להכניס תחת סימן שאלה את הפרויקטים העתידיים, אשר פתאום נראים לו לא מציאותיים ואי אפשר להשיגם. כתוצאה מכך, לא מומלץ לקבל החלטות פיננסיות חשובות ועד סוף החודש. לפי הורוסקופ חודשי כוכב חדש, מרקורי בנסיגה וזה מאפשר לדברים מסוימים מן העבר לצוץ פתאום. יש גם הסיכון לריב עם חבר או חברה מאד קרובים ואפילו לנתק כל קשר.

קריירה וכסף

בית העבודה של מזל דלי מאד פעיל, אבל מתוח ולפי תחזית אסטרולוגית חודשית בני דלי "יזכו" בהרבה מתח בתחום המקצועי החודש. הדרישות הן גדולות ודחופות, הדברים מקבלים תפנית בלתי צפוי ואתם מתקשים לתאם את מאמציכם כדי להשיג את היעילות הרצויה. יש לכם תחושה של חוסר סיפוק, בעיקר בחלקו הראשון של החודש. עם זאת, מתרחשים שינויים חיוביים. בני מזל דלי שלומדים לפי אסטרולוגיה חודשית משיגים בקלות את המידע הרצוי, לומדים ללא מאמץ ויש להם סיכויים טובים להצליח. המגמה הכללית, היא חיובית יותר עבורכם בחלקו האחרון של החודש ויכולה להביא הישגים גם מבחינה פיננסית.

אהבה וזוגיות

זה נראה כאילו שהדברים חוזרים למצב התקין בהדרגה כי מרקורי נמצא שוב במסלול ישר. בסופו של דבר, בחיי הזוגיות הכל חוזר לנורמאליות לאחר תקופה סוערת, עם מצבים מבלבלים ואי הבנות. על פי אסטרולוגיה חודשית עדיין יהיו בעיות לפתור, אבל אתם בדרך הנכונה. חלק מהבעיות היו עם ההורים או הבית. לשים לב איך תטפלו בבעיות האלה, במיוחד במחצית השנייה של החודש. גם בתקופה זו יש להימנע מלקבל החלטות חשובות בנוגע ליחסים, למשפחה או לבית. מזל דלי חייב לפעול בקור רוח, לתקשר ולהיות הגיוניים.

בריאות

בגלל ונוס, הבריאות שלכם לא משהו החודש. על פי הורוסקופ מזל זה יכול לסבול מהחמרה של מחלה ישנה, אשר אינה טופלה כראוי או מסימפטומים מוזרים.


מספר הצפיות בעמוד זה: 3,957
Rate this post



הורוסקופ תשע"ח
הורוסקופ תשע"ח

אסטרולוגיה שנתי תשע"ח קובע כי במישור הפוליטי צפויים לא מעט שינויים, כמובן שלא יהיו אלה שינויים הרי גורל אך מדובר בשינויים משמעותיים בהחלט לעומת ...