מזל דלי: הורוסקופ חודשי, אוגוסט 2014


בני מזל דלי מרגישים, לפי אסטרולוגיה חודשית פחות נמרצים בקשר לתכניות של החודש הזה וזה יהיה טוב לחשוב עליהם. רעיון טוב הוא להסתכל אחורה על מה שאתם רציתם לעשות ולשנות חלק מהדברים. הכל ישתנה אולי, כך שטוב להישאר גמישים.

קריירה וכסף
הדברים אינם כשורה מבחינת הקריירה, כי מאדים הכוכב של פעולה ויוזמה מתחיל בנסיגה. אתם תצטרכו להתמודד עם חוסר קואורדינציה, מוטיבציה ואנרגיה, מצבי מתח ומשבר, אי הסכמות עם עמיתים לעבודה , אירועים לא נעימים ועוד. כדי להתמודד עם מצבים אלה, אתם צריכים לפעול בשלווה, להיות יותר מאורגנים וממושמע בכל הפעולות שתנקטו. עם זאת, לפי הורוסקופ חודשי תקבלו כמה הזדמנויות לקידום והצלחה. מבחינה פיננסית, דברים הם בסדר גמור, אבל יש לשמור על הקיים והיזהרו במיוחד במחצית השנייה של החודש.


אהבה וזוגיות
הדברים מתחילים לחזור לשגרה. זה נראה שוונוס מביא מצב רוח טוב, הרמוניה ואושר בחיי הזוגיות, הודות השפעתו החיובית. גם כן, לפי תחזית אסטרולוגית חודשית אתם תרגישו השפעות חיוביות של מאדים וצדק, הנתמכים על ידי השמש. אבל, זהירות, כל זה נכון רק אם אתם במערכת יחסים יציבה או רשמית. אם אתם בתחילת מערכת יחסים או סתם במערכת יחסים מלאת תשוקה, או הרפתקה, הדברים יכולים לקחת תפניות דרמטיות וזה יוביל רק לבעיות..

בריאות
מבחינת מצב הבריאותי, אין לכם סיבה לדאוג. אתם לא במצב מעולה, אך גופכם נמצא במצב של שיווי משקל ויציבות. החודש יהיו כמה בעיות רפואיות יותר ישנות. בדרך הזו, ניתן יהיה למצוא פתרונות וניתן יהיה לעקוב אחר התהליכים. כך שחודש אוגוסט 2014 זאת תקופה מאוד חיובית כדי לטפח את הגוף.

[google1]
[facebook_like_button]



httpvh://www.youtube.com/watch?v=odR1U6lsaSE