מזל דגים: הורוסקופ פברואר 2015


יהיה חודש שבו בני מזל דגים עסוקים בעיקר בעצמם. זה טוב שמדי פעם תשימו את עצמכם במקום הראשון, בפרט אם אתם נוטים "לשכוח" כמעט תמיד מרצונותיכם. הורוסקופ חודשי ממליץ לכם לעבוד קשה במהלך החודש הזה ואם מעניין אתכם נושא מסוים אל תתלבטו ללמוד אותו לעומק. מצד שני מומלץ לעשות כל מיני שינויים בקצב שלכם מבלי לאפשר לאיש לכפות את דעתו עליכם.

קריירה וכסף
חודש פברואר 2015 מביא סיפוק אודות לשמש, מרקורי וונוס שנמצאים בבית הקריירה של מזל דגים. רוב פעמים, ההחלטות והיוזמות שלכם מושפעות על ידי משותפים או חברים. במחצית השנייה של החודש על פי אסטרולוגיה חודשית מזל דגים נהינה מפופולאריות ותמיכה מצד הסובבים שלו והסיכוי להצלחה הוא גדול. יופיטר נכנס לבית ההגנה של המזל הזה דבר אשר הוא חיובי. אתם מרגישים טוב במיוחד בחברה ומעדיפים להיות מוקפים באנשים. מבחינה כספית הדברים מסתדרים טוב והמזל מחייך לכם.

אהבה וזוגיות
לאחר תקופה ממושכת שבה נהיתם מהנוכחות החיובית של יופיטר, זה נראה שהתשוקה להרפתקאות הולכת וגוברת. כמו כן, מאדים עוזב, לאחר תקופה של כמה חודשים שבהם הוא שיבש את הדברים במישור הסנטימנטאלי. לכן, המתח מצטמצם, ואתם תגיעו לכמה הישגים רגשניים לקראת סוף החודש, בזכות נוכחותו של ונוס. החודש, לפי תחזית אסטרולוגית חודשית הוא חודש של אהבה, הרמוניה, שיתוף פעולה חיובית בתוך הזוגיות. יהיו חיבורים חדשים, ואלו אלה אשר עדיין בתוך מערכת יחסים יצליחו להצית מחדש את להבת האהבה.

בריאות
אין לכם סיבה לדאגה בנוגע למצבכם הבריאותית. זה נראה שאתם בכושר ושום דבר לא יעמוד בדרככם. מרקורי מתחדש את מסלולו הטבעי, כי הוא השלים את הנסיגה שלו. אתם פעילים, אופטימיים, תמיד עם חיוך, בזכות נוכחות של יופיטר בבית הדגים עד אוגוסט 2015. עד אז, תהינו ונצלו את תענוגות החיים.

[google1]
[facebook_like_button]


XXX