מזל דגים: הורוסקופ נובמבר 2014


מזל דגים לוכד סביבו את בני המשפחה ואת החברים. העובדה שהם תמיד מסכימים איתו, מסייע לדגים להפחית כמה פחדים או ייסורי מצפון ומרגיש איזון נפשי מסוימים. אכן, לעת עתה, לפי הורוסקופ חודשי הנוכחות שלהם היא מועילה, אבל בני מזל דגים צריכים ללמוד לקבל ביקורת. בהחלט, זה יכול לעזור יותר מאשר להיות מוערך ללא סיבה עקבית.

 

קריירה וכסף
הדברים חוזרים לקדמותם, גם בקריירה וזה יתבטא גם במישור הכספי, כך שאפשר לדבר על סכומים נוספים של כסף, הטבות, זכויות. על פי תחזית אסטרולוגית חודשית יהיה שיפור ביחסים הקשורים לשיתופי פעולה ועבודת צוות של מזל דגים. לכן, עדיף לנצל את התקופה הזו כדי לנסות מכיוון שיותר מאוחר הדברים העלולים להתקדם הרבה יותר איטי ממה שתכננתם. לחזק מערכות יחסים, שותפויות לעבוד כי הם יהיו תלויים רבים בחודשים הבאים, אשר עשוי להיות קשה ולא שנוי במחלוקת.

 

אהבה וזוגיות
מרקורי, משפיע על בית הזוגיות של מזל דגים, כבר בתחילת החודש. בחודשיים אחרונים התאומים עברו אכזבות, בגידות או אילוצים מסוימים, מחסומים או סיבוכים הקשורים לבני הזוג זוג או בזוגיות.
לפי אסטרולוגית חודשית השמש מופיעה והאהבה יכולה לפרוח תחת החמימות שלה. יש לכם קסם, או לפחות ככה חושבים אחרים. אם אתם מחפשים אהבה, אתם תמצאו אותה ואם יש לכם זוגיות יציבה, היא תהיה הרמונית יותר.

בריאות
הבריאות של מזל זה חייבת להיות במעקב מתמשך. כל בעיה צריכה להיות מטופלת באופן מיידי וברצינות. התקופה הזו, לפי הורוסקופ תהיה תקופה מתאימה, עבור הדגים, על מנת לעשות בדיקות כלליות. מומלץ לא להתעייף יתר על המידה.

[google1]
[facebook_like_button]