מזל דגים: הורוסקופ מרץ 2015


על פי הורוסקופ חודשי מזל דגים יופתע לגלות שכמה אנשים שפעם היו יקרים לו, אנשים אשר לא שמרו על קשר יציב איתו, יחזרו. רק עכשיו הוא יכול להבין שהם בהחלט היו חסרים לו. אל תתנו לכל מני דברים להרחיק אותם ותשמרו על הקשרים לתמיד, לא משנה מה יהיה הגורל שלכם.

קריירה וכסף
תהיה לכם הרבה עבודה במהלך החודש הזה, אבל זה בסדר, כי יש לכם הרבה אנרגיה ואתם אוהבים להיות במרכז העניינים, אז לעבודה! מלבד דברים אקטואליים ומעורבות ביוזמות חדשות, יהיו גם פעילויות מסוימות שהיו על סדר היום בעבר.
במחצית הראשונה של החודש, לפי תחזית אסטרולוגית חודשית יכולים להיות בעיות שונות הקשורות לתקשורת, מסמכים, מכתבים או חוסר תשומת לב. זה גם אפשרי בגלל שאתם לא מצליחים להתרכז קצת יותר. מבחינה פיננסית, אתם מסתדרים לא רע ויהיו רווחים במיוחד בחלק האחרון של החודש.

אהבה וזוגיות
היחסים נראים יותר טוב החודש עבור מזל דגים מאשר בחודשים הקודמים. האי הנוחות בבית נראה שנעלה, גם אם יש עוד דברים שצריך לפתור, הם יכולים להיפתר לאט, בסבלנות וברוגע. צפויה להיות הצלחה או הגשמה נפשית, לפי אסטרולוגיה חודשית, כי שבתאי, שהוא השליט של בית הזוגיות, מקבל עזרה מיופיטר הנהדר. זה מעיד על התקדמות, שגשוג ורווחה והכל מוקדש לזוגות הנישואים. יש גם חדשות טובות עבור הדגים המחפשים אהבה: אהבתכם דופקת על הדלת.

בריאות
עם עזיבתו של מרקורי של בית הבריאות של מזל דגים, אתם תשימו לב לשיפור של בעיות רפואיות מסוימות, לעת עתה. אבל, כי תמיד יש אבל טוב תעשו אם תתחילו לחשוב על עורך חייכם גם עבור החודשים שיבואו: תעשו פעילויות ספורט בבית או בחוץ.

[google1]
[facebook_like_button]