מזל דגים: הורוסקופ חודש מאי 2015


ההרגשה של מזל דגים היא כאילו חייכם לקחו פסק זמן או גרוע מזה שהכל הולך בכיוון ההפוך מאשר בכיוון הנכון. יהיה עליכם לאסוף את כוחותיכם ולבצע משימות מסוימות למרות שאתם מרגישים שהאנרגיה נגמרת. נסו להסתכל על התמונההכללית ולראות את חצי הכוס המלאה.

קריירה וכסף
בתחום הקריירה יש לבני מזל דגים הרבה עבודה והוא צריך לעמוד בפני קשיים רבים. בסופו של דבר על פי תחזית אסטרולוגית חודשית אתם תצליחו להתגבר על המצבים האלה בהצלחה. עדיין, זה מדובר על חודש מלא מחלוקות. אם יש לכם רעיונות אל תהססו לנסות לממש אותם ולעבוד עם אנשים נוספים, למרות שיהיו כמה אילוצים מסוימים. בחלקו הראשון של החודש, הפעולות שלכם מכוונות לכיוון הפיננסי. ברור שאתם חולמים על הגדלת הכנסות, רכישות, או דברים פיננסיים אחרים אשר יכולים להוביל להצלחה.

אהבה וזוגיות
התקשורת היא הנכס של מזל דגים, וזה פועל כמו מגנט כלפי אנשים פתוחים, פטפטנים ואינטליגנטיים אין ספק, שאתם דומים להם וזה מה שאתם מחפשים. אתם עדינים ונוהגים לבטא את רגשותיכם הרבה יותר בכתב מאשר פנים מול פנים. בחלקו הראשון של החודש לפי אסטרולוגיה חודשית אתם נשלטים על ידי הצד הפיננסי ובחלקו השני של החודש כל תשומת הלב תהיה כלפי חיי המשפחה ועל היחסים האישיים. לסיכום אתם תפגינו רגשות אבל הפרגמאטיות והריאליזם ישלטו.

בריאות
החודש אתם פעילים באופן מיוחד, ולזה יש השלכות על מצבכם הבריאותי. הדברים מתרחשים הרבה יותר מהר כי לפי הורוסקופ חודשי מאדים מביא עמו נטייה לעצבנות ומתח. לכן, אתם יכולים ליפול טרף קל ללחצים וחוסר סבלנות. חייבים להזכיר שמאדים בדיסוננס עם יופיטר, מה שמוביל אירועים קשים: זיהומים, פציעות, התקפים, וכו '. כל היבט כזה דורש תשומת לב רבה מצדכם. בעיות מסוימות מבוססות על חוסר מחשבה וקיצוניות אשר, בבירור, לא מביאים לשום דבר טוב.

[google1]
[facebook_like_button]