מזל דגים: הורוסקופ חודש יוני 2015

מזל דגים יצטרך לשלוט על האגו ומצבי הרוח שלו אשר יכולים לגרום לקונפליקטים. לפי הורוסקופ חודשי יכולות להתעורר בעיות ביחסים עם חברים מסוימים לאחר אמצע החודש. לא מומלץ בגלל מצבי הרוח לאבד חברים אמיתיים. מצבי הרוח יכולים להשפיע גם על האווירה בבית ובעבודה.

קריירה וכסף
הכניסה של מאדים למזל שלכם, על פי תחזית אסטרולוגית חודשית מציינת תחילתה תקופה של חודשים עמוסים מאוד ושינויים רבים. חלק מהשינויים יהיו לאחר כמה עימותים, אבל, הם עשויים לפתוח דרך להתקדמות. מאדים יעניק לכם כוח רצון להוכיח שאתם תמיד מוכנים לקרב. חודש זה יביא תחרות ויריבויות מבחינת הקריירה, לכן, עליכם להכין את עצמכם היטב. תגדירו מראש את המטרות אתם רוצים להשיג תתכננו הכל עד הפרט האחרון.

אהבה וזוגיות
לפי אסטרולוגיה חודשית כוכב וונוס נמצא בזווית המשפיעה לא לטובה על חיי האהבה של מזל דגים. זווית זו תדגיש את העצב בחיי האהבה: בדידות, אכזבות, בגידות. עבור חלק מבני מזל זה, וונוס עשויי להביא סיפור האהבה. בתחילת החודש האווירה בזוגיות היא די שלילית, אך השמש עשויה להשפיעה על ידי החדרת של קצת האופטימיות. תנצלו את הרגעים הטובים עד כמה שאפשר, תינינו מהחיים בשניים תחזקו את מערכת היחסים שלכם, למרות הכל.

בריאות
ישנה האזהרה בתוקף, לגבי מצבו הבריאותי של מזל דגים גם בחודש הזה. לפי כך, דורשה תשומת לב רבה מבחינת הטיפול בכל בעיה בריאותית ולהגן על הגוף בפני מתחים, בכל הדרכים האפשריות. כיום ישנן דרכים חדשות להילחם במתח, פרט מלנוח. גם תזונה בריאה יכולה לעזור.

[google1]
[facebook_like_button]