מזל דגים הורוסקופ חודשי פברואר 2016

מבחינת אסטרולוגיה חודשית, זה יהיה חיוני עבור מזל דגים להיפתח לקראת שינוי לגבי הביצועים של שיתוף פעולה עתידי. אם אתם תמשיכו להיאחז בישן, אי אפשר לקבל את החדש. אם אתם רוצים לקבל תוצאות שונות וחיוביות, אתם רק צריכים לעשות את הדברים בצורה שונה.

 

 

 

קריירה וכסף
על פי תחזית אסטרולוגית חודשית מזל דגים, בתחילת החודש מאדים, שהוא כוכב הפעולה, יכנס לבית הקריירה של דגים. המעבר הארוך של מאדים יעניק לקריירה של הדגים רוח של יזמות, תחרותיות, הרצון להוכיח את עצמו, את הצריך לעשות את הכל בעצמו ורק בכוחותיו. אבל, כדי להיות מסוגל לתת את כולו, מזל דגים חייב להיות אובייקטיבי, מדויק, חייב להתמקד במטרות ומושמע פעולה.
האנרגיה של בני מזל דגים היא יוצאת דופן אך אם הם יאבדו שליטה על זה יכול להביא להרבה צרות כמו סכסוכים עם הממונים, שערוריות וכישלון. אבל לפי אסטרולוגיה חודשית מזל דגים יכול בקלות לאמץ אסטרטגיה טובה ולקחת סיכונים ואז לעבור את הכל בשלום.

אהבה וזוגיות
אתם חיים תקופה מיוחדת. ונוס, כוכב אהבה של מזל דגים, נחוש להישאר כאן יותר מהרגיל. תחת השפעתו של ונוס החיים סנטימנטאליים של דגים מקבל יותר רומנטיים, יותר שמחים, יותר מהנים. האהבה מרחפת באוויר ויכולה להיוולד מכלום: ממבט, מרמז, מתוך חלום, מתוך דעה.
בבית הזוגיות של מזל דגים נמצא יופיטר שמגביר את הצורך לחיבה.
יופיטר עם סטורן יכולים לגרום לתחילתה של מערכת יחסים מתמשכת או, במקרה של קשר קיים, ההחלטה למסד את הקשר. אם אתם נמצאים במערכת יחסים רשמית, אתם תשגו הישג חשוב עבור הזוגיות שלכם.

בריאות
על פי הורוסקופ חודשי מזל דגים עסוק מאד בבעיות בריאותיות החודש הזה. מחלה יותר ישנה תתפוס שוב את תשומת לבכם. מצד שני, יש לכם רגישות גדולה לזיהומים, אבל הכל קטן עליכם כי יש לכם מצב הרוח מצוין.


מספר הצפיות בעמוד זה: 3,833
Rate this post