מזל דגים: הורוסקופ חודשי פברואר 2014

אולי מזל דגים צריך לחכות כשמדובר על השקעות או שיתופי פעולה, מפני שזה יכול להיות שלא הוא יהיה זה שירוויח מהם. לעת עתה, לפי המלצת הורוסקופ חודשי זה יהיה יותר טוב עבור מזל דגים לפעול לבד.

קריירה וכסף
החודש לפי אסטרולוגיה חודשית עדיף שהדגים יחזרו באופן איטי פעילויות שגרתיות. זה לא הזמן ליוזמות חדשות. רק בחלק האחרון של החודש מזל דגים יכול לעשות כל מה שהוא אוהב בתחום הקריירה כי יש סיכוי להצלחה. עד אז, הדברים לא הולכים בצורה חלקה. השמש, בעלת בית העבודה של מזל דגים יושבת במקום לא כל כך טוב, דבר אשר גורם לירידה ברמת יעילות, או חובה לעשות את העבודה הוא לא אוהב. יתרה על כן, מרקורי מתחיל לסוג מ – 6 בפברואר וזה לפי הורוסקופ חודשי יגרום לבעיות הקשורות בתקשורת, מעשים, מסמכים, וכו'. מצד שני, הנסיגה של מרקורי יתרום לכך שהדגים יעשו סדר בין המסמכים וחשבונות וכך ישלים את המהלכים שהתחיל קודם לכן. מבינה פיננסית החודש מזל דגים יחוש שיפור מסוים.


אהבה וזוגיות
מזל דגים צועד לתוך תקופה קשה מבחינת מערכת היחסים. לפי תחזית אסטרולוגית חודשית מרקורי, שליט בית הזוגיות של מזל דגים, הוא רטרוגרד ומתנדנד בין שני בתים, כאילו לא מסוגל להחליט לאן לפנות. המצבים הנובעים מזה הם חוסר יציבות מוחלט. מערכת היחסים יכולה לעבור תקופה לא פשוטה: בני הזוג עלולים להתרחק זה מזאת או בעצמם יחוו בעיות בבריאות או בקריירה. לא נשללים גם האכזבות או מערכת יחסים סודית. הדבר הטוב הוא שמעבר לכל זה, יש גם הרבה הצעות והמון בילוים. הקשרים של הדגים המבוססים על הידידות ועל השותפות הם המוצלחים ביותר כעת.

בריאות
חודש פברואר לפי הורוסקופ אינו התקופה הטובה ביותר עבור הבריאות של הדגים, לפחות לא עד אמצע החודש. הגוף נחלש ופגיע בפני מחלות מדבקות וגם כוח הרצון חלש מול פיתויים. מומלץ לנוח טוב, לקחת תוספי מזון עם ויטמינים ומינרלים, בקיצור לנהל חיים יותר מסודרים.

[google1]
[facebook_like_button]



httpvh://www.youtube.com/watch?v=BuXvfkuvKD4