מזל דגים: הורוסקופ חודשי ספטמבר 2015

אם אתם בני מזל דגים, לפי הורוסקופ חודשי החודש יהיו תוצאות למאמצים שעשיתם בעבודה לאחרונה. תנסו להימנע מאימותים עם אנשים אשר קרובים אליכם. מומלץ לוותר על התוקפנות המילולית ביחסים עם הבוסים אשר יכולה ליצור בעיות, אפילו אפשר להגיע למצב להיות מפוטרים.

קריירה וכסף
כדאי לזכור שוונוס בנסיגה בבית העבודה של מזל דגים יכול לייצר נטייה לרשלנות, עם השלכות לא נעימות. כמו כן, אם יש לכם מערכת יחסים במקום העבודה תדאגו לכך שהיא לא תוביל להורדת תשואות ואיכות העבודה או בעיות אחרות. על פי תחזית אסטרולוגית מזל דגים יזכה להוקרה וערכה על עבודתו הנאמנה ומסורה שהוא עושה. בכל מקרה, זה לא הזמן לעשות הכל לבד. אפילו הכסף של דגים קשור, בדרך זו או אחרת לשותפויות ועבודת צוות.

אהבה וזוגיות
אז בחודש הזה יהיו סכסוכים בסוג אחר של יחסים כמו יחסים חברתיים ולא בהכרח במערכת היחסים של בני הזוג. אבל הסיכון של מתחים במערכת היחסים של בני הזוג היא גבוהה מאוד. לפי אסטרולוגיה חודשית מזל דגים מגיב בעצבנות על כל דבר אך יכול להיות שגם בני הזוג מגיבים באימפולסיביות.

בריאות
ציר המחלות של מזל דגים הוא די טעון, מה שאומר שיש, במידה גבוהה, סיכון לחלות. מחלה יכולה להופיע באופן בלתי צפוי. היזהרו במיוחד מטראומות, כוויות, חתכים, זיהומים, ודלקות. מזל דגים חייב לשים לב גם לנסיעות, בין אם ברגל או עם המכונית.

[google1]
[facebook_like_button]