מזל דגים הורוסקופ חודשי נובמבר 2016

מזל דגים הורוסקופ חודשי נובמבר 2016החודש מזל דגים, או לפחות בתחילת החודש יכול להיות קצת מבולבל. פתאום הוא מודע לצרכים והרצונות שלו אשר בדרך כלל, הוא די מזלזל בהם. לפי תחזית אסטרולוגית חודשית יהיו תנאים מצוינים ליצירת יחסים ידידותיים עם הסביבה, המזינים את הצימאון להזדהות טוטלית עם הצרכים של אחרים.

קריירה וכסף

בחלקו הראשון של החודש, עבור מזל דגים הדברים מסתדרים די טוב. יש לכם יוזמה, הזדמנויות וגם נוחות, בזכות נוכחותם של מרקורי וונוס. מדובר על תקופה רווחית עבורכם ושיתופי פעולה, מיזמים, משא ומתן עסקי ודיונים זורמים להפליא. לפי אסטרולוגיה חודשית אתם מעורבים בפעילויות שונות, יש לכם רעיונות מקוריים, מעורבים במאמצים שונים, מתחילים דברים חדשים. במחצית השנייה של החודש ההשפעה של השמש יכולה להקל על רכישת נכס או על השקעה. מבחינה פיננסית הדברים מסתדרים טוב.

אהבה וזוגיות

חיי האהבה והזוגיות שלכם, הם כמו בטנגו: צעד קדימה, שניים אחורה. ייתכן שבחלק הראשון של החודש לא יופיעו בעיות רבות מדי וזאת, על פני השטח. אבל אם אתם מסתכלים מתחת לנורמאליות תתחלו, איכשהו, לראות פרטים קטנים שמשבשים את הכל. אל תאמצו את ההתנהגות של היען. לפי הורוסקופ חודשי פרטים אלה נוטים לייצר תסכולים או סלידה אשר יהיו גלויים יותר בחלק השני של החודש. תקשורת היא המפתח! תקשורת פתוחה, בונה, נדיבה, ללא רמיזות, האשמות או עלבונות.

בריאות

כאשר מדובר על הבריאות, אין מקום לבדיחות. הניגוד בין מאדים לאוראנוס ביחס לציר הבריאות של מזל דגים, על פי הורוסקופ יכול לגרום לאי הנוחות בלתי צפוי. שמרו על עצמכם, כי אפילו אובייקטים פשוטים יכולים להיות מסוכנים כמו סכין מטבח, כיריים, מחבט עם שמן חם, גפרורים ועד המכונית שלכם.


מספר הצפיות בעמוד זה: 3,355
Rate this post



הורוסקופ תשע"ח
הורוסקופ תשע"ח

אסטרולוגיה שנתי תשע"ח קובע כי במישור הפוליטי צפויים לא מעט שינויים, כמובן שלא יהיו אלה שינויים הרי גורל אך מדובר בשינויים משמעותיים בהחלט לעומת ...