מזל דגים: הורוסקופ חודשי נובמבר 2013

אתם ממש בני מזל. הכל מבורך אצל מזל דגים: חיים או קריירה, כסף. למרות שאתם עובדים קשה כדי להשיג מה שאתם רוצים, עדיין תמצאו זמן להיות עם יקיריכם. חיי המשפחה יציבים ונראה כי לאט, לאט, צעד אחר צעד מזל דגים הופך למנהיג אמיתי. וזה מה הוא רוצה, לא?

קריירה וכסף
לטווח ארוך, החיים המקצועיים זורמים באופן חיובי, עקב ההשפעות של נפטון, שבתאי  וצדק. לפי אסטרולוגיה חודשית מזל דגים, נפטון הוא אחראי על הכישרון והשראה, שבתאי על החשיבה ויופיטר על הזדמנויות. בקיצור, החודש הזה הוא  די סוער. בשבועיים הראשונים של החודש, מאדים נמצא בבית העבודה: יהיה עומס ולחץ, מצבי חירום ואירועים. המתח גבוה, אך היעילות היא טובה. בתחילת החודש ונוס נכנסת לבית הקריירה של הדגים, סימן שיש סיכוי להזדמנות שמופיעה אודות קשרים, אך לא לסמוך זמן רב מדי על הקשרים האלה.
גם אם יש לכם התנהגות בלתי צפויה בתחום הכסף, עם זאת, הכסף אוהב אתכם.

אהבה וזוגיות
כמה זמן כוכב צדק נמצא בבית האהבה של מזל דגים, החיים הרגשיים יהיו מספקים. יהיו כמה הפתעות, אתגרים ורגעים קשים, על פי הורוסקופ חודשי מזל דגים, כי יופיטר משפיע באופן שלילי בגלל כוכבים אחרים, אבל תמיד הוא מייצב את המצב והזדמנויות לאהבה יהיו בשפע. לפי תחזית אסטרולוגית חודשית מזל, הנטייה הכללית במחצית הראשונה של החודש, מאופיינת באירועים מרהיבים. במחצית השנייה של החודש, בכל זאת, היא הרבה יותר צבעונית, ציורית ופעילה יותר. מאדים נכנס לבית הזוגיות של מזל דגים, והחיים של בני הזוג הם בתנופה ותשוקה. עלולות להתרחש אטרקציות פתאומית ואהבה ממבט ראשון. אם יש לכם יחסים עם מישהו שנמצא רחוק, או אתם צריכם לצאת לטיול בעל אופי רגשי, הדברים יכולים לקחת תפנית מוזרה, אולי אפילו לא רצויה.

בריאות
על פי הורוסקופ חודשי מזל דגים, לא צפויות להיות בעיות בריאות. גם אם המצב הפיזי הוא קצת ירוד, בשבועיים הראשונים של החודש, הבריאות תהיה מספיק טובה כדי לאפשר למזל דגים לבצע פעילות פיזית על פי רצונו. המצב הנפשי עשוי להיות קצת חסר מנוחה בגלל פחדים או חששות מסוימים. יש גם מתח נפשי בתודעה ובתפיסה של הדברים.

[google1]
[facebook_like_button]