מזל דגים: הורוסקופ חודשי, מרץ 2014

מזל דגים חש שהוא יכול לנשום שוב והאוויר הוא חמוץ מתוק. משהו קורה איתו, משהו שקשה להגדיר, משהו מוסתר במעמקי הנשמה שלו. זה טוב לקחת זמן ולעשות בדק בית עצמי.

קריירה וכסף
בחודש הזה בני מזל דגים, לפי הורוסקופ חודשי ייהנו מחודש מוצלח מבחינה מקצועית. במקום העבודה אתם מושכים תשומת לב, מהמרים על התכונות האישיות, יש לכם כוח, תבליטו את האיכויות של מארגן ומנהיג וזו מושך הערצה ושבחים מאחרים. זה נראה שנוכחותה של השמש תטיב עם הקריירה שלכם. עדיין, מבחינה כלכלית הדברים לא ברורים, יהיו בבלבולים קטנים, משום, שלפי תחזית אסטרולוגית חודשית מאדים ייסוג שוב. על מנת למנוע רגעים לא נעימים, על מזל דגים לפעול בזהירות בנושאים הפיננסיים, לשלם תשלומים וחובות בזמן והיוזמות תשאירו לחודשים הבאים. כמו כן, מומלץ על ידי הורוסקופ לא ללוות כסף.


אהבה וזוגיות
עבור חודש מרץ 2014 לא מצפים לאירועים מיוחדים או ההתרחשויות יוצאות דופן במערכת היחסים. הדברים זורמים באופן טבעי, לא יהיה שום דבר מרהיב ולא רגיל ברמה הסנטימנטאלי. הדברים משתנים קצת, לפי אסטרולוגיה חודשית במחצית השנייה של החודש, עם הכניסה של מאדים. מזל דגים יציאה מהצל, שאפילו ונוס ויופיטר תומכים באהבתכם. יהיו לכם כמה הפתעות לקראת סוף החודש…

בריאות
חודש מרץ 2014 נראה די מבלבל לגבי הבריאות. בעקרון, אתם נהנים מטונוס פיזי טוב, אך יהיה אי הנוחות וסיכון מסוים. יש לכם רגישות גדולה וייתכנו מצבי חירום או משבר. מסיבה זו, יש לעמוד על המשמר, קחו את הזמן למנוחה ורגיעה. תנסו להפחית את המתחים לעשות פעילות גופנית, אימצתו דיאטה מאוזנת ובריאה.

[google1]
[facebook_like_button]



httpvh://www.youtube.com/watch?v=pz2rLo-tVQE