מזל דגים הורוסקופ חודשי מאי 2016

מזל דגים החודש צריך לשים לב למילים שבהן הוא משתמש כי יהיו כאלה שיבינו אותן לא נכון. על פי המלצת הורוסקופ חודשי טוב יעשה להיות יותר צנוע ויותר פרקטי כשמדובר מערכות יחסים עם הסובבים אותו. מדובר על תקופה טובה מאוד במחצית השנייה של החודש או למצוא עבודה חדשה או להתחיל פרויקטים חדשים.

 

 

 

קריירה וכסף
על פי אסטרולוגיה חודשית המצב קצת לא ברור. מצד אחד, יש עלייה ביעילות וכל הדברים מתחילים לקבל תאוצה. ישנם סיכויי הצלחה והתוצאות משביעות רצון והן קשורות ללימודים או שיתופי פעולה. מצד שני, הנסיגה של  מרקורי יכולה ליצור כל מיני בעיות או עיכובים, הקשורים למכים או משא ומתן. תקשורת טובה החודש במיוחד היא חיונית להצלחה. מבחינה פיננסית, יש צורך בזהירות וכל מה שקשור לנושא הזה חייב להיות מסודר.

אהבה וזוגיות
מערכות היחסים של מזל דגים אינם קלים לניהול. ישנו, כמובן, עניין ברור כלפי היחסים, מתרחשים אירועים מיוחדים, אבל התחושה הכללית יכולה להיות של מחלוקת או קושי. השמש מלווה במרקורי ולפי כך, אתם יכולים לצפות לאי הנוחות הנגרמת על ידי תקשורת לקויה וגם חוסר תשומת לב, בלבול או שיפוט מוטעה. החודש הזה אינו מתאים לקבלת החלטות אשר נוגעות זוגיות של מזל זה, אבל יכול להיות חודש מאוד מתאים לניתוח המצב הקיים.

בריאות
הרבה דאגות, התרגשות, חוסר מנוחה ובמיוחד האווירה של חוסר שלווה גורם לכם להרגיש לא טוב. לפי תחזית אסטרולוגית חודשית מזל דגים נמצא תחת לחץ והוא זקוק לשסתום שדרכו לשחררו. תעשו ספורט, תרקדו, תצאו לטייל ותנוחו.


מספר הצפיות בעמוד זה: 3,481
Rate this post