מזל דגים: הורוסקופ חודשי, מאי 2014


על פי המלצה של אסטרולוגיה חודשית מזל דגים חייב לתכנן כל צעד לפני שהוא עושה אותו. עם מרקורי רטרוגרד בבית התקשורת ותנועה של מזל דגים, אין אמצעי זהירות או אמצעי בטיחות שנחשב מופרז.

קריירה וכסף
החודש מזל דגים חייב לקבוע יעדים וסדרי עדיפויות של הדברים. מרקורי, מראה שהיגיעה הזמן של סיכום או ניתוח אשר יכול להצביע על מה שהיה נכון או מה שלא היה נכון בזמן האחרון, איפה חייב להתעקש ואיפה להמשיך הלאה. בחלק השני של החודש מזל דגים יחדש משא ומתן, מחקר או הכנה של עבודות. רוב הבשורות הטובות, על פי תחזית אסטרולוגית חודשית באות מהכיוון של הכסף. אתם עוברים מכשול מסוים, עיכוב או סוג אחר של סיבוך וחוזרים בהדרגה למצב הרגיל.לפי הורוסקופ יש סיכוי טוב של רווח נוסף או הטבה פיננסית אחרת, בחלק האחרון של החודש.


אהבה וזוגיות
מדובר על החודש הטוב ביותר מן החלק הראשון של שנת 2014 מבחינת האהבה והזוגיות. השמש ומרקורי נמצאים בבית האהבה של הדגים. ממיקום, שני כוכבי הלכת האלה, מעניקים לכם נטיות לרומאנטיות ומנסים לאזן את האנרגיות האימפולסיביות של מאדים שנמצא במזל דגים והדחפים הסוערים של אוראנוס. ולכן רבים מכם שבעי רצון בחיים הסנטימנטאליים.
עבור הדגים החודש יהיו הזדמנויות שתורמות למציאת אהבה חדשה. לפי הורוסקופ חודשי מופיעים הצהרות או הצעות שרק ישפרו את הרגשתכם הטובה. גם הפעם התקשורת ממלא תפקיד חיוני בחיי האהבה. אתם נוטים לנתח היבטים מסוימים של החיים האינטימיים באופן מפורט.

בריאות
מרקורי, יוצא מההשפעה של שבתאי, איפה שהוא מצא את עצמו בחודשיים האחרונים, כך שהמצב הבריאותי הכללי הוא עכשיו הרבה יותר טוב, הן מבחינה פיזית והן מבחינה נפשית. עהאופטימיות חוזרת ומצב הרוח הולך ומשתפר. אם יש לכם בעיה בריאותית, החודש הזה יכול להביא פתרונות לכך.

[google1]
[facebook_like_button]



httpvh://www.youtube.com/watch?v=AtC1c5mSA6o